Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
rob74
- Forum-lid HC
-
Contact
rob74
09 sep 2018 16:39
Vandaag een rondje Biesbosch gegaan vanuit Utrecht. Inclusief een klein stukje varen met een mini mini pontje. Uiteindelijk goed voor 156 km en bijna 30 gemiddeld
https://www.strava.com/activities/1830010208
-
fredmtb-sport
- Forum-lid
-
Contact
fredmtb-sport
14 sep 2018 19:32
Met minder dan 2 weken voor operatie is het ‘pakken wat je pakken kan’ en dat maar gedaan. Hoe lekker is om vanaf huis op de Scale door de bossen en trails van de Utrechtse Heuvelrug te toeren?
Dus vanaf huis eerst stukje parcours Austerlitz en via gravelpaden door naar Leersum. Vanaf dan punt zo'n 67 km waarbij dan de 5 routes allemaal aan de beurt komen met als zwaartepunt Kwintelooyen.
Daarna terug naar Soest via gravel en nog stukje Austerlitz.
Uiteindelijk toch iets meer dan 6:15u op de fiets met bijna 130 km en 1.250hm.
https://www.strava.com/activities/1840889563
Zijn echt van die lekkere ritjes en lekker rustig op de mooie trails van de Utrechtse Heuvelrug.

Inderdaad de herfst komt er aan,
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
-
robbebopper
- Forum-lid HC
robbebopper
16 sep 2018 13:45
Leuke foto’s Fred.
Hopelijk gaat alles goed met de operatie, en kun je daarna weer snel aan de slag.
Ik heb vandaag de clubrit heel gezellig alleen afgewerkt. Ik had de hele week al een mooi gemiddelde op de teller, en wilde dit niet in laten zakken door met de club mee te gaan.
Na afloop wel bij de club koffie gehad, en een uurtje nagepraat.
Deze week bijna 400 kilometer, en precies 35 km/h. Alles solo. Volgens mij een pr, al weet ik dat niet zeker, omdat ik pas een jaar via Strava alles registreer.
https://www.strava.com/clubs/212808
-
fredmtb-sport
- Forum-lid
-
Contact
fredmtb-sport
16 sep 2018 17:06
Dank je, ga het volgende week weer beleven. Is een geplande blessure en hetzelfde als vorig jaar. Ga er positief in en op 16 februari lekker de Teide op.
Zat net even te kijken op de club en bizar hoog gemiddelde weet jij er uit te halen

. Ik al blij als ik een keertje 30 gem. haal

-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
16 sep 2018 19:46
Vanochtend besloten om af te zakken naar Alkmaar en via Egmond weer terug naar boven.
Toen ik naar buiten stapte regende het licht maar dat vond ik niet erg.
Vijf minuten later was het al echt gaan regenen dus toch maar het regenjasje aangetrokken.
En een half uur later werd het droog zodat het jasje weer uit kon.
Ik ben een aantal keren een groepje tegen gekomen wat ik als richtpunt gebruikte maar elke keer dat ik dacht dat ik ze wel zou bij halen gingen ze een andere kant op.
Vanaf Egmond de wind in de rug dus heerlijk terug gereden.
Vanaf Schoorl aangepikt bij wat mannen uit Den Helder en het laatste stukje alleen terug naar huis gereden.
Heerlijk ritje met toch wel moeie benen.
https://www.strava.com/activities/1845026968
-
i-mac
i-mac
16 sep 2018 20:22
Mijn fietsrit was er deze keer één met de stadsfiets. In België was er een autoluwe zondag. Veel steden en gemeenten bannen voor één dag koning auto uit hun binnenstad.
Net als vorig jaar, hebben we met zijn vieren naar Brussel doorkruist. Alles wat binnen de grenzen van de grote ring van Brussel ligt, werd afgesloten voor auto's. Alleen de taxi's, het OV en hulpdiensten mochten, zijn het aan maximaal 30km/u de stad in.
Een grote afstand hebben we niet gefietst. Maar die 40 km hebben we volop genoten van de stad die door een zekere Trump als "hellhole" wordt bestempeld. De president van de USA kreeg vandaag ongelijk. Brussel heeft zeer veel te bieden. En vandaag mocht iedereen, zonder je te moeten bekommeren om het drukke stadsverkeer, daar volop van genieten. Jammer dat men dit maar één keer per jaar organiseert.
-
DDX
- Forum-lid HC
DDX
16 sep 2018 21:48
Vandaag de Theo Middelkamp route gereden in Zeeuws Vlaanderen.
Had in dat deel van Zeeland nog nooit gefietst, mooie rustige omgeving.
Paar mooie kasseistroken waar ik ff lekker gas op gegeven heb, dan voel je het minst van de trillingen

Rustige omgeving, maar het is goed dat die kassei stroken daar liggen, want anders lijkt het wel heel veel op zoveel andere poldergebieden zoals bijvoorbeeld kop van Noord-Holland.
148km
https://www.strava.com/activities/1845533601
-
fredmtb-sport
- Forum-lid
-
Contact
fredmtb-sport
16 sep 2018 22:32
Vandaag de CX gepakt voor de gravelrit Apeldoorn die eigenlijk vorige week was, maar toen had Fredje een feestje de avond ervoor.....
Dus via Strava een ritje "geleend" en met de auto naar Kootwijk om vanaf dat punt de route op te pakken.
Qua route een erg leuke mix tussen asfalt, betonplaten, gravel, bospaden en zelfs mul zand en alles wat er beetje op leek. In ieder geval voldoende afwisseling en erg leuk om te rijden.
In ieder geval toch zo'n 128km op de teller en net geen 24 km/u gemiddeld.
https://www.strava.com/activities/1845423806
Was genieten en hoop komend najaar/winter daar wel vaker wat te "gravelen".
-
bluv107
- Forum-lid
bluv107
16 sep 2018 23:21
Vandaag de 120 km toertocht van de Mergelheuvelland Tweedaagse gereden. Topcondities natuurlijk en ik moet zeggen dat ik elk jaar weer het gevoel heb dat ik op plekken in Limburg kom waar ik nog nooit ben geweest. Ik had alleen dat biertje van de sponsor - na 85 km - beter kunnen laten staan...

. Deze vriend steeg me iets te rap naar het hoofd...

It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
Theo V
- Forum-lid HC
Theo V
17 sep 2018 08:46
DDX schreef: ↑16 sep 2018 21:48
Schitterende foto.

-
DDX
- Forum-lid HC
DDX
17 sep 2018 13:34
Ja erg goed gelukt. wel een strookje waar ik niet vol gas ging.
Andere stroken reed ik ruim op kop dus niemand die er foto van mij kon maken