Garmin Edge 1000
Kaar opnieuw op sd gezet en krijg nu wel kaart met route te zien en de bestandsgrootte is ook meer.
Nu blijft het probleem dat ik de route niet in connect zie , hoe krijg ik deze vanuit basecamp naar connect of komen daar alleen de gereden routes in?
Nu blijft het probleem dat ik de route niet in connect zie , hoe krijg ik deze vanuit basecamp naar connect of komen daar alleen de gereden routes in?
Ik dacht het wel en de koersen die je aanmaakt op de edge.Gera schreef:Kaar opnieuw op sd gezet en krijg nu wel kaart met route te zien en de bestandsgrootte is ook meer.
Sinds afgelopen weekend ook de eigenaar van de edge 1000, dus zal dit topic ook in de gaten houden.
Bianchi Sempre Pro, Merida Big Nine XT edition 2016
Synchroniseren?Gera schreef:Kaar opnieuw op sd gezet en krijg nu wel kaart met route te zien en de bestandsgrootte is ook meer.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
-
i-mac
Ik denk dat je idd alleen de gereden ritten kan uploaden en zien.Gera schreef:Kaar opnieuw op sd gezet en krijg nu wel kaart met route te zien en de bestandsgrootte is ook meer.
Basecamp gebruik ik niet. Een beter alternatief om routes te maken is www.ridewithgps.com. Daar kan routes maken en downloaden naar je pc. Die ritten plaats je dan bij "NewFiles" op je Garmin.
Ik zal dat eens proberen.
Ander iets wat ik tegenkwam is dat ik eigenlijk in 3 gegevensschermen die ik gebruik de gewone tijd bovenin wil zien maar er loopt alleen in 1e gegevensscherm de klok de anderen geven de tijd niet aan
Kan je sommige gegevens niet dubbel in een ander gegevensscherm laatsen?
Ander iets wat ik tegenkwam is dat ik eigenlijk in 3 gegevensschermen die ik gebruik de gewone tijd bovenin wil zien maar er loopt alleen in 1e gegevensscherm de klok de anderen geven de tijd niet aan
Routes die je niet in Garmin Connect hebt gemaakt, maar bijv in ridewithgps, komen niet in je 'koersen' in Garmin Connect te staan. Alleen de routes die je Garmin Connect maakt komen daar te staan.
In principe kun je (bijna) elk gegevensscherm geheel naar wens aanpassen. Dus ook in de betreffende schermen de klok bovenAan. Dat moet je in je activiiteitenprofiel doen.
In principe kun je (bijna) elk gegevensscherm geheel naar wens aanpassen. Dus ook in de betreffende schermen de klok bovenAan. Dat moet je in je activiiteitenprofiel doen.
De gereden routes komen wel in de connect te staan dus?FietsBie schreef:Routes die je niet in Garmin Connect hebt gemaakt, maar bijv in ridewithgps, komen niet in je 'koersen' in Garmin Connect te staan. Alleen de routes die je Garmin Connect maakt komen daar te staan.
tijd inmiddels gevonden had hem bij tijd geselecteerd en niet de tijd van algemeen in het menu
Iemand die mij een zinnig woordje uitleg kan verschaffen over de volgende in te stellen 'vermijden routes' bij de Surprise Me-functie:
- Doorgaande snelwegen
- Tolwegen
- Nauwe paden
Wat zijn dit precies voor wegen?
Betekent dit dat ik alles op 'te vermijden' moet instellen als ik gewoon telkens een rondrit via rustige wegen wil, zonder over wandelpaden door woonwijken te moeten fietsen?
Dank
- Doorgaande snelwegen
- Tolwegen
- Nauwe paden
Betekent dit dat ik alles op 'te vermijden' moet instellen als ik gewoon telkens een rondrit via rustige wegen wil, zonder over wandelpaden door woonwijken te moeten fietsen?
Dank
Ja hoor je kunt je gegevens schermen zelf indelen en ik heb diverse gegevens die ik op alle schermen toon. Waaronder ook de huidige tijd.Gera schreef:Ik zal dat eens proberen.
Op de open streetmap en aanverwanten, worden fietspaden aangeduid als doorgaande snelweg. In het routen krijgen deze dus voorrang, deze moet je dus niet vermijden.ronmat schreef:Iemand die mij een zinnig woordje uitleg kan verschaffen over de volgende in te stellen 'vermijden routes' bij de Surprise Me-functie:
- Doorgaande snelwegen
- Tolwegen
- Nauwe paden
Dank
MrGps geeft hierover meer uitlug.