Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

danoontje
Forum-lid
Berichten: 1023
Lid geworden op: 31 dec 2006 15:16

danoontje 07 mei 2011 15:45

gewoon even de geometrie bekijken / opvragen bij ze. En dan vergelijken.
Er zijn te veel verschillende frames om daar een algemene uitspraak over te doen.
Anima Sana In Corpore Sano.

kilgore
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2011 18:24

kilgore 08 mei 2011 18:35

Hoi ik heb vandaag het hele topic gelezen ,ik zou dus graag een fiets kopen via Sunnysun (BYR 178)maar ik kan geen mail naar hen sturen voor prijzen .
Dus ... Weet iemand wat hun prijzen zijn voor een volledige fiets ?
Of kan iemand me een link geven waar ik prijzen kan op vinden ?

Mvg bert

mackersv2.0
Moderator
Berichten: 3088
Lid geworden op: 10 mar 2008 16:48

mackersv2.0 08 mei 2011 18:49

Never argue with a fool; onlookers may not be able to tell the difference.

kilgore
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2011 18:24

kilgore 08 mei 2011 18:55

Nee dat heb ik al gedaan ik krijg steeds een foutmelding, zou het kunnen liggen dat ik via een ipad werk ? Dat lijkt me sterk .

Ik heb juist via mijn gewone mail een poging gedaan en dat lukte wel .
Morgen weet ik meer


Mvg bert

groenewold
Forum-lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 jul 2010 16:27

groenewold 09 mei 2011 14:14

T@D@P-Cycler_81 schreef: http://www.cyclingyong.com staat ook paypal logo zou dan trusted zijn ? ben van plan daar bestelling te plaatsen ,maar krijg iedere dag andere persoon aan de live chat heb ik de indruk..iemand hier ook meer weet van ?


Ik heb het dogma replica frame bestelt bij cyclingyong (zie eerdere posts) en heb betaald met paypal. Vlotte levertijd voor een goed product. Verpakking was niet geweldig maar voldeed mbt bescherming. Levering via EMS ging ook vlot (1 week). Wel rekening houden met douane (tijd en kosten). Je krijgt tzt van TNT post een melding over een te bezorgen produkt. Via TNT internet pagina (via de bezorgcode die in hun email staat) kun je uiteindelijk zien hoeveel de douane/invoerkosten zijn. Douane check kan enige tijd duren en neemt eigenlijk de meeste tijd in beslag. Pas na betaling wordt er door TNT bezorgd. Instrueer Cyclingyong echter PRECIES (=exacte tekst) wat op de verpakking komt te staan met betrekking tot inhoud en waarde. Op basis daarvan worden namelijk de invoerkosten bepaald.

crazy_cyclist
Forum-lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 28 okt 2010 16:25

crazy_cyclist 09 mei 2011 19:33

Weet iemand waar je een-kant-en-klaar setje Carbon wielen kan kopen, 38 of 50 mm.
Flyxii of sun.. heeft alleen losse velgen.

Ik weet dat de chinezen het niet erg nauw nemen met spaakspanning etc.. maar over het algemeen moet het kunnen denk ik ??

bdb
Forum-lid
Berichten: 85
Lid geworden op: 04 jun 2009 13:40

bdb 09 mei 2011 20:27

weet iemand waar je de Oakley Jawbone uit China kan bestellen?
deze werd aangeboden op een website met Chinese fietsen, ik ben de link vergeten en vind de website natuurlijk niet meer terug...

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 09 mei 2011 20:49

Bovenstaande bericht hoort niet thuis in dit topic. We gaan hier niet alle mogelijke namaak zooi uit China bespreken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

jaapieo
Forum-lid
Berichten: 3173
Lid geworden op: 19 feb 2007 19:53

jaapieo 09 mei 2011 20:51

Toch jammer dat het topic deze kant op loopt, helaas dat er vraag is naar nep frames, creativiteit is op die manier ver te zoeken, niemand die nog iets speciaals van plan is met een chinees kader?

Een nep oakley zou ik gewoon uit je hoofd zetten, die komen voor 2 tientjes ook op MP wel voorbij mocht je per sé een neppert willen.....
mijn Flickr

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 09 mei 2011 22:22

jaapieo schreef:Toch jammer dat het topic deze kant op loopt, helaas dat er vraag is naar nep frames, creativiteit is op die manier ver te zoeken, niemand die nog iets speciaals van plan is met een chinees kader?


Die van mij wordt momenteel gespoten. Ik heb gezegd dat ik hem niet op het forum ga zetten. Waarschijnlijk zullen er meer zijn die niet zitten te wachten op gezeik van de spacer politie, mensen die zich gaan bemoeien met geometrie of gezeur dat je een echte had moeten kopen.....

Nee, ik ben niet zuur
Twitter: @rbruijns

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 38146
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 09 mei 2011 23:07

Maar wel een beetje lange tenen Ron; je kunt er ook gewoon boven proberen te staan. Dat moeten we allemaal hier wel eens doen.
Ik snap je reactie wel een beetje, maar er zijn ook genoeg mensen die er wel iets van opsteken en zelf ook iets dergelijks willen importeren.
En wat dat gedoe over een "echte" betreft: dat is bij jou niet van toepassing, want er staat geen Pina meer op ;-)
Less is bore

Gebruikersavatar
rbr
Forum-lid
Berichten: 814
Lid geworden op: 24 mei 2008 10:35

Gebruikersavatar rbr 09 mei 2011 23:24

Specs:

Frame: chinarello
Groep: campa SR 2010
Stuur + pen: Chinees, type Ness
Pedalen: look
Zadelpen: colnago zonder colnago tekens
Wielen: Mavic Cosmic Carbone SL of racing zero
Zadel: selle italia CX

Basis kleur wit met carbon strepen. Design enigszins geïnspireerd door de dogma.
Twitter: @rbruijns

Plaats reactie