Links de UCI legale versie, rechts de triathlon versie

Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Tsja, als je een grapje niet begrijpt....spook schreef:Wat een kul antwoord. Mag een mens niet nieuwsgierig meer zijn? Ik ben benieuwd naar de prijs, omdat die onder de P4 zou liggen, nog even los van het feit òf ik 'm kan betalen, of ik 'm wil betalen en of ik 'm zou kunnen willen betalen. Wat is overigens de grens vanaf wanneer je niet meer naar de prijs moet vragen omdat je 'm anders niet meer kunt betalen?jeroennl schreef:Als je dat moet vragen kan je het toch niet betalen, niet interessant dus.spook schreef:kost dat?
Wel heel mooie fietsjes, ga je er ook echt harder mee?
Dus 4500 dollar uci legaal frame,Available sizes for this new P5 will be 48, 51, 54, 56, 58 and 61cm, and the UCI legal frame set (no hydraulic brake) will retail for $4,500 and a Dura-Ace complete bike version (with Magura RT6TT) can be had for $6,000. The P5 TRI frame set (with RT8TT brakes, deeper fork and brake cover plus new aero bar) will be available for $6,500 and the Dura-Ace Di2 complete bike for $10,000.
Vergelijk de "stack" en "reach" van de frames. Dat zijn de enige relevante maten, die bepalen (met de lengte/hoek van de stuurpen en het aantal spacers) de positie van het stuur. Het zadel is bijna altijd wel in de goede positie te krijgen (als dat niet lukt is het frame gewoon niet geschikt voor je). Staar je niet blind op "head tube length", het baanframe heeft een andere "BB drop".cobra427 schreef:Ik ben mij aan het orienteren op een baan-fiets, liefst Cervelo (past goed in mijn "stal").
Nu valt mij op dat de maatvoering zo veel anders is dat ik hieruit niets op kan maken.
Weet iemand hoe de maatvoering bekeken/berekend wordt?
Ik ben 1,89 met binnenbeenlengte 93.
Mijn straatfietsen zijn allen framemaat 58 met een lange stuurpen (130mm).
vw schreef:Vergelijk de "stack" en "reach" van de frames. Dat zijn de enige relevante maten, die bepalen (met de lengte/hoek van de stuurpen en het aantal spacers) de positie van het stuur. Het zadel is bijna altijd wel in de goede positie te krijgen (als dat niet lukt is het frame gewoon niet geschikt voor je). Staar je niet blind op "head tube length", het baanframe heeft een andere "BB drop".