Over de wielersport en zijn beoefenaars.

spot de prof!!!!!!!!

dario
Forum-lid

dario 03 aug 2014 06:58

Een dag of 10 geleden reed ik vlotjes met de wind in de rug, toen ik uit de tegenrichting een renner met verwrongen gezicht zag zwoegen om vooruit te komen - zo leek het althans. Ik dacht nog, die gaat niet lekker, toen ik plots zag: "hé, maar da's... Fabian Cancellara!" (ergens op de grens tussen Vlaams- en Waals-Brabant - vermoedelijk aan het trainen voor een of ander na-Tour-criterium)
Of het moet een dubbelganger geweest zijn, maar hoeveel rijden er daarvan rond in volledig Trek-tenue met bijhorende fiets?
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Italia_david
Forum-lid

Gebruikersavatar Italia_david 04 aug 2014 13:05

Vrijdag Niki Terpstra tegengekomen op zijn tijdritfiets in de buurt van Purmerend... wat ziet die man er afgetraind uit zeg...
#passioneceleste #ridebianchi

klimman
Forum-lid

klimman 27 aug 2014 13:21

Gisteravond Bob de Jong op skates tussen Uithoorn en Nieuwveen. Hij haakte tijdens de training van SKITS aan bij een groepje dat voor mij reed en vroeg of hij mee mocht rijden. Snelheid op dat moment net onder de 40 met lichte wind in de rug. Dat is behoorlijk snel op skates!

stansfield
Forum-lid

stansfield 30 aug 2014 03:17

Afgelopen week Tom Dumoulin vlak bij Valkenburg tegen gekomen. Hij fietste met iemand naast zich in volledig Tinkoff tenue dus ik gok dat dat Karsten Kroon was.

robzie
Forum-lid

robzie 19 okt 2014 12:01

Verleden zondag nog een kort stukje achter Laurens ten Dam en Floris Goessinnen zitten harken, die mannen zitten rustig te keuvelen op de fiets en ik met de kop tussen het stuur :mrgreen:
Gisteren een dagje shoppen in Antwerpen en wie loop je daar tegen het lijf, Mark Cavendish, idem aan het shoppen met enkele vrienden (wellicht profs of zo, maar ik herkende er geeneen).

hans905
Forum-lid

hans905 20 okt 2014 14:58

Gisteren bij een amateur veldrit Jeroen Blijlevens en Talitha de Jong langs de kant gezien.

si1984
Forum-lid

si1984 20 okt 2014 18:31

na de cross in ronse langs tankstation lars van der haar gespot aan het avondeten....zag op de parking de camper en servicewagen staan en had zo al een vermoeden....
ridley fenix XS / campagnolo veloce / campagnolo scirocco 35mm 8,2kg

Deemes
Forum-lid

Gebruikersavatar Deemes 25 dec 2014 16:37

Tom Boonen is in deze Kerst- en Nieuwjaarsperiode ook weer rond zijn 'heimat' te vinden . Kwam hem deze voormiddag tegen langs 't kanaal Dessel/Schoten ter hoogte van brug 2, Retie/Postel.

Suntoro
Forum-lid

Suntoro 27 dec 2014 00:28

Vandaag Laurens ten Dam tegengekomen bij het station van Uitgeest waar ik stond te wachten op een fietsmaat om een rondje op de mtb te gaan doen.... Had niet verwacht hem daar tegen te komen aangezien ik hem meer in Limburg zie fietsen op Strava. Maar via een reactie op Strava en een respons van Laurens bleek hij het toch te zijn... Ik groette ook gewoon terug, maar later besefte ik dat het wel een bekende van Belkin kon zijn (die verdomd veel op Laurens leek).

Op Strava zag ik dat ze ee Twitterride hadden vanuit Alkmaar waar Thomas Dekker en Roxanne Kneteman ook bij aanwezig waren...

Italia_david
Forum-lid

Gebruikersavatar Italia_david 27 dec 2014 14:40

Suntoro schreef:Vandaag Laurens ten Dam tegengekomen bij het station van Uitgeest waar ik stond te wachten op een fietsmaat om een rondje op de mtb te gaan doen.... Had niet verwacht hem daar tegen te komen aangezien ik hem meer in Limburg zie fietsen op Strava. Maar via een reactie op Strava en een respons van Laurens bleek hij het toch te zijn... Ik groette ook gewoon terug, maar later besefte ik dat het wel een bekende van Belkin kon zijn (die verdomd veel op Laurens leek).

Op Strava zag ik dat ze ee Twitterride hadden vanuit Alkmaar waar Thomas Dekker en Roxanne Kneteman ook bij aanwezig waren...

heb deelgenomen aan de christmasride met LTD, TD en Roxanne Knetemann... net als vorig jaar weer een super ervaring!
#passioneceleste #ridebianchi

Monza36
Forum-lid

Gebruikersavatar Monza36 30 dec 2014 08:20

ik train zo nu en dan met Gerrit de Vries (oud prof), Elma de Vries (NL kampion marathon schaatsen) en Rixt Meijer (Schaatster)
Volgend jaar trainingskamp Mallorca met Elma... 't zijn ook maar mensen..;-)
Cervelo C5 | Shimano DA Di2 | Look | HED | ENVE | AX lightness

janssensroel
Forum-lid

janssensroel 30 dec 2014 20:49

Ik heb vorige maand samen wat rondjes gereden met Jürgen Roelandts in zijn thuishaven super toffe volksjongen hopelijk dit jaar eens een mooie overwinning

Plaats reactie