Garmin Edge 1000
Af en toe je gereden routes opschonen. Zolang het werkt zou ik het niet veranderen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
i-mac
www.javawa.nl/jdm.htmlchrisgr schreef:Ok, maar is er niemand die mij kan vertellen hoe ik in het system bestand geraak waar de img bestanden in zitten? Ik zou dat wel graag weten.
Waarschijnlijk een verborgen mapje. If so: zichtbaar maken door in je file explorer aan te geven dat je ook verborgen bestanden wilt zien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
snap je niet helemaal:
op de mac krijg ik gewoon 2 devices te zien: m'n sd kaart en het interne geheugen.
in beide folders staat een mapje 'Garmin'. Hierin staan gewoon de *.img files, dat zijn de kaarten, kun je gewoon er in zetten, verwijderen of verhuizen.
sd kaartje kost tegenwoordig helemaal niets meer trouwens en je toestel kan alleen vol raken als je zelf teveel kaarten erop zet. Ik heb er nu 101 activities instaan en dat is precies 6,7 mb. Niets ten opzichte van de 8gb intern geheugen natuurlijk.
op de mac krijg ik gewoon 2 devices te zien: m'n sd kaart en het interne geheugen.
in beide folders staat een mapje 'Garmin'. Hierin staan gewoon de *.img files, dat zijn de kaarten, kun je gewoon er in zetten, verwijderen of verhuizen.
sd kaartje kost tegenwoordig helemaal niets meer trouwens en je toestel kan alleen vol raken als je zelf teveel kaarten erop zet. Ik heb er nu 101 activities instaan en dat is precies 6,7 mb. Niets ten opzichte van de 8gb intern geheugen natuurlijk.
Op de Edge 1000 bevinden de kaarten zich in de verborgen map .system. Die is echter niet zichtbaar, ook niet in te stellen via Windows. Ik had onlangs gehoord hoe ik de map zichtbaar kon maken, maar vind het nergens meer terug.
geen signatuur
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
wat zit er bij jou in die map Garmin dan allemaal?

Het gaat hem om de verborgen map system, daar zitten de kaartbestanden met het .img bestand in. Van jou staan die bestandjes daar zichtbaar in. Het komt erop neer dat, als ik alle bestanden tesamen neem, en dan eigenschappen, dat er veel minder wordt weergegeven dan als ik de hele schijf neem en dan naar eigenschappen ga.
geen signatuur
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
maak eens een screenshot dan?
jij ziet dus in die map 'Garmin' niets staan?
waar lees je dat van die .system?
heb in os X even de hidden files zichtbaar gemaakt maar in die map staan geen kaarten volgens mij:

jij ziet dus in die map 'Garmin' niets staan?
waar lees je dat van die .system?
heb in os X even de hidden files zichtbaar gemaakt maar in die map staan geen kaarten volgens mij:

-
scheurneus
- Forum-lid
- Contact
Op een Mac is het handig om met aangesloten toestel ook de prullenbak te legen en daarna met het programma JaVaWa Device Manager die prullenbak uit te schakelen in de Edge en op microSD kaart. Heb je daar nooit meer last van.
Marco