@ timo2.0"]
timo2.0 schreef:Zucht, moet ik dan echt aan marconi gaan uitleggen wat mondialisering is? Hij blijkt dit woord niet te begrijpen.
Dacht jij soms dat ik achterlijk ben?
Het is duidelijk dat indien er meer nationaliteiten mee doen dat de spoeling voor overwinningen per nationaliteit dan dunner wordt. Maar dat kleine landen ondanks die mondialisering wel scoren en Nederland niet geeft te denken. En dát schijn jij maar niet te willen begrijpen! Want stel voor dat je kritiek hebt op Nederlandse renners en hun begeleiding !
Geweldig! Eerst klagen dat ik denk dat je achterlijk bent en vervolgens bewijzen dat je het niet snapt. JIJ bent degene die klaagt dat de Nederlandse renners niet meer zoveel scoren als in de glorietijd, waarbij je de jaren zeventig als referentie gebruikt. Vervolgens geloof je niet in mondialisering met het argument dat kleinere landen nu wel scoren en Nederland niet. Ergo, je snapt het niet.
Ik klaag er niet over, ik schrijf alleen dat jij denkt dat ik niet weet wat mondialisering is. Je moet toch wel behoorlijk achterlijk zijn als je zoiets in deze context niet begrijpt.
Jij
wilt gewoon iets niet begrijpen wat ik schrijf. Verder vergelijk ik de Nederlandse successen niet met de jaren 70 maar ik doel op het uitblijven van klinkende overwinningen de laatste pakweg 10 jaren. Met het aantonen dat kleine landen zoals Noorwegen en Luxemburg ONDANKS die mondialisering wél kunnen scoren en Nederland niet zie ik hier een bewijs dat er met het Nederlandse wielrennen iets mis is. Ergo, JIJ snapt het niet. Jij gebruikt mondialisering als excuus voor het falen van het Nederlandse wielrennen.Dat zou dan zeer zeker ook moeten gelden voor landen zoals Luxemburg en Noorwegen en dat gebeurt met die landen dus niet.
Als je er vanuit gaat dat mondialisering voor Nederland de kans of succes tot bijna 0 zal reduceren dan kan Nederland wel ophouden met wielrennen op internationaal gebied.
Laten we het erop houden dat wij verschillende meningen hebben en never nooit dichter tot elkaar zullen komen.