Garmin Edge 1000
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ja, maar dat zijn de garmin kaarten zelf dan neem ik aan? die gebruik ik inderdaad nooit
Ik ging er altijd vanuit dat ik de OFM gebruikte. De kaarten die in het overzicht staan zijn deze van Garmin zelf of zijn dit OFM kaarten waar Garmin een eigen naam aan heeft gemaakt?monsieurpinot schreef:ja, maar dat zijn de garmin kaarten zelf dan neem ik aan? die gebruik ik inderdaad nooit
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
als je zelf nooit kaarten erop hebt gezet gebruik je vermoed ik de kaarten van Garmin zelf (weet niet helemaal welke kaarten dat dan weer zijn). OFM kun je gewoon gelijk van internet plukken, en zelf installeren (alleen krijg je dan inderdaad niet automatisch een melding van garmin connect dat je kaart is verouderd).
http://www.openfietsmap.nl/downloads
monsieurpinot schreef:als je zelf nooit kaarten erop hebt gezet gebruik je vermoed ik de kaarten van Garmin zelf (weet niet helemaal welke kaarten dat dan weer zijn). OFM kun je gewoon gelijk van internet plukken, en zelf installeren (alleen krijg je dan inderdaad niet automatisch een melding van garmin connect dat je kaart is verouderd).
Ik begrijp het. Dan heb ik de kaarten van Garmin zelf want ik krijg wel een melding om de kaarten te updaten via Garmin Express. Alleen met het updaten krijg ik steeds een foutmelding zoals bij Gera het geval is.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
i-mac
Ik heb de kaarten van Garmin gedeactiveerd, en rij altijd met de OFM kaarten. Dus negeer ik de melding bij Garmin. Ik heb wel al één keer een update uitgevoerd, die ook lukte.
vandaag terug geweest en het blijkt dat via usb kabel garmin express niet altijd goed werkt en de updates stonden er wel op en inmiddels wel kunne synchroniseren.
Ik kreeg ook te horen dat garmin er veel mee aan het werk is met alle software en zo en dst ze dus niet altijd via internet bereikbaar zijn om te synchroniseren oid.
Advies was ook om ofm erop te zetten op losse sd kaart
moet je die in een speciale map zetten of gewoon uitpakken en dan op de sd plaatsen?
Ik kreeg ook te horen dat garmin er veel mee aan het werk is met alle software en zo en dst ze dus niet altijd via internet bereikbaar zijn om te synchroniseren oid.
Advies was ook om ofm erop te zetten op losse sd kaart
moet je die in een speciale map zetten of gewoon uitpakken en dan op de sd plaatsen?
Ik wil graag het kaartmateriaal verplaatsen van het toestel naar de geheugenkaart, om geheugen vrij te houden op het toestel.
Een paar vraagjes hierbij. Ten eerste vind ik het .system bestand niet op mijn toestel, waar de kaarten in opgeslagen zijn. Hoe kan ik dit verborgen bestand bekijken?
Ten tweede, moet ik dan enkel het grote img bestand verplaatsen?
Ik kan via garmin express de kaarten opnieuw installeren op mijn gps maar daar zie ik niet de mogelijkheid om dat op de geheugenkaart te doen.
Bij een volgende update, worden de kaarten dan automatisch op de geheugenkaart geplaatst?
Een paar vraagjes hierbij. Ten eerste vind ik het .system bestand niet op mijn toestel, waar de kaarten in opgeslagen zijn. Hoe kan ik dit verborgen bestand bekijken?
Ten tweede, moet ik dan enkel het grote img bestand verplaatsen?
Ik kan via garmin express de kaarten opnieuw installeren op mijn gps maar daar zie ik niet de mogelijkheid om dat op de geheugenkaart te doen.
Bij een volgende update, worden de kaarten dan automatisch op de geheugenkaart geplaatst?
geen signatuur
-
scheurneus
- Forum-lid
- Contact
Deze actie is nergens voor nodig. Gewoon zo laten.
Marco 
-
scheurneus
- Forum-lid
- Contact
Hoeveel is er nog vrij?
Hoeveel mb staat er in de activity folder?
Hoeverl mb staat er in de course folder?
Hoeveel mb staat er in de activity folder?
Hoeverl mb staat er in de course folder?
Marco