Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)

leocuypers
Forum-lid

Gebruikersavatar leocuypers 12 aug 2012 20:31

body schreef:Er is weer een route verloren gaan tijdens het uploaden naar brytonsport. Wordt nu wel heel irritant.

Deze maand komt Bryton trouwens met een offline programma las ik op FB.

waar heb je dit ergens gelezen, want dat zou geweldig zijn

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 12 aug 2012 22:54

leocuypers schreef:
body schreef:Er is weer een route verloren gaan tijdens het uploaden naar brytonsport. Wordt nu wel heel irritant.

Deze maand komt Bryton trouwens met een offline programma las ik op FB.

waar heb je dit ergens gelezen, want dat zou geweldig zijn
Ik heb het gelezen op de ZA Bryton forum en op Facebook
http://www.bryton.co.za/forum/bryton-pr ... -pc/page-2" onclick="window.open(this.href);return false;

Op FB kan ik het niet meer vinden waar het stond.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

justeltjo
Forum-lid

justeltjo 13 aug 2012 07:36

Ook ik heb weinig vertrouwen meer in Bryton Bridge, is na mijn idee een "niet af" product. Gelukkig hou ik ook mijn ritten bij in Strava. Dus als ik een rit nog een keer wil rijden kan ik hem altijd nog daar vandaan plukken en weer uploaden naar het apparaat.

Off-line programma zou wel heel fijn zijn. Ben je tenminste zelf verantwoordelijk voor je data.

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 13 aug 2012 08:11

Zie hier de info op FB.

Bryton NL:, Bryton is bezig met een offline toepassing van de Bryton serie. Deze wordt eind augustus begin september verwacht.
http://www.facebook.com/BrytonNL/posts/ ... ed_comment

Voorlopig niets uploaden dan maar ;)
Albert Einstein

dreezz
Forum-lid

Gebruikersavatar dreezz 13 aug 2012 09:48

kopietje van de conversatie van vanochtend op facebook:

mijn PR-rit (wil ik natuurlijk graag bekijken+bewaren!) is ook verdwenen. via rivo sports is bryton om hulp verzocht. staat de data toch ergens, kun je dat via een programma recoveren? als ik een positieve reactie krijg horen jullie het! vooralsnog: #FAIL
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk · 1

Bryton NL
Beste ..., Het probleem is gevonden. De Routes staan op de server maar ze worden nog niet weergegeven in 'Mijn collectie'. Dit probleem heet zich voorgedaan van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8.

Het probleem is inmiddels opgelost dus
alle routes die vanaf 05:00 13/8 worden upgeloud staan weer direct in 'Mijn collectie'

De Routes die van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8 zijn geupload zullen eind van deze week zichtbaar zijn in 'Mijn Collectie'

Onze excuses voor het ongemak.

21 minuten geleden · Vind ik leuk

OK, zou perfect zijn als de verloren ritten toch nog terugkeren! en hopelijk werkt het voortaan probleemloos/probleemlozer en is het offline programma ook snel beschikbaar!
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

dreezz
Forum-lid

Gebruikersavatar dreezz 13 aug 2012 10:19

mijn pr-rit is al terug :-)
merci!
tcr advanced sl 1
revolt advanced 2
speedmax cf 8.0 sl

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 13 aug 2012 16:43

dreezz schreef:kopietje van de conversatie van vanochtend op facebook:

mijn PR-rit (wil ik natuurlijk graag bekijken+bewaren!) is ook verdwenen. via rivo sports is bryton om hulp verzocht. staat de data toch ergens, kun je dat via een programma recoveren? als ik een positieve reactie krijg horen jullie het! vooralsnog: #FAIL
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk · 1

Bryton NL
Beste ..., Het probleem is gevonden. De Routes staan op de server maar ze worden nog niet weergegeven in 'Mijn collectie'. Dit probleem heet zich voorgedaan van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8.

Het probleem is inmiddels opgelost dus
alle routes die vanaf 05:00 13/8 worden upgeloud staan weer direct in 'Mijn collectie'

De Routes die van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8 zijn geupload zullen eind van deze week zichtbaar zijn in 'Mijn Collectie'

Onze excuses voor het ongemak.

21 minuten geleden · Vind ik leuk

OK, zou perfect zijn als de verloren ritten toch nog terugkeren! en hopelijk werkt het voortaan probleemloos/probleemlozer en is het offline programma ook snel beschikbaar!
Dit bericht heb ik ook mogen ontvangen. Hoop dat ik eind van de week de routes terug krijg.
Albert Einstein

alliance_0
Forum-lid

Gebruikersavatar alliance_0 13 aug 2012 22:27

Wilt u alle geschiedenissen downloaden die reeds zijn geupload?
Ergens half april van dit jaar heb ik van Rivosports, na aanleiding van een post (pagina 50) op dit forum over de nodige problemen en onduidelijkheden (waaronder dit zinnetje), antwoord gekregen (per mail) dat Bryton op de hoogte is gesteld van deze zaken en dat zij zeer spoedig, binnen enkele dagen, actie zouden ondernemen. We zitten nu half augustus en er is nog steeds niets veranderd. De grote update in juli heeft geen enkele verbetering gegeven, de zelfde fouten zitten nog steeds in de software. Het komt misschien doordat het vakantietijd is (ook in Taiwan neem ik aan) maar de support/ontwikkeling lijkt daar nu op een heel laag pitje te staan.

rivosports
Forum-lid

rivosports 14 aug 2012 18:37

Beste Alliance, bij Bryton wordt zeker niet op halve kracht gewerkt sterker nog er wordt kei hard gewerkt aan continue verbetering van de Bryton producten. Bryton is een jong en ambitieus product, luistert ontzettend goed naar haar gebruikers en probeert verbeteringen zo snel mogelijk te implementeren, waarbij het ene iets meer tijd nodig heeft dan het andere. En waarbij het kan zijn dat een verbetering van het ene weer voor onverwachte problemen zorgt.
Begin dit jaar is er erg hard gewerkt om de kaart verder te verbeteren, denk aan het toevoegen van off road paden, MTB routes etc. Daarnaast is op basis van feedback van de gebruikers het navigeren verbeterd door het toepassen van pijltjes in de te volgen route. En dit zal zeker niet het laatste zijn, want er komt nog veel meer wat ervoor zal zorgen dat het navigeren nog makkelijker wordt! Daarnaast wordt er op dit moment wordt er erg hard gewerkt om de webomgeving brytonsport.com en de connectie met Brytonbridge 2 sterkt te verbeteren. De eerste verbeteringen zouden al merkbaar moeten zijn. Er wordt gewerkt aan een desktop applicatie, zodat je routes zonder tussenkomst van brytonsport.com makkelijk op je computer kunt opslaan.
De connectie met o.a. Strava, Sports Tracks en Endomondo is aanstaande.
En er volgt nog veel meer! Dankzij jullie input via wordt Bryton steeds beter!

rivosports
Forum-lid

rivosports 14 aug 2012 18:42

body schreef:Zojuist een gereden rit naar de Bryton bridge geladen maar ik kan deze nergens meer terug vinden. Niet bij apparaten en ook niet onder "my data". Waar kan ik nu mijn gereden rit terug vinden?

Het kan toch niet zo zijn dat je geschiedenis zomaar verdwijnt in brytonsport??
SORRY VOOR HET ONGEMAK! Er heeft zich dit weekend een probleem voor gedaan bij het uploaden naar mijn collectie.
De routes staan op de server maar ze worden nog niet weergegeven in 'Mijn collectie'. Dit probleem heet zich voorgedaan van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8.
Het probleem is inmiddels opgelost dus alle routes die vanaf 05:00 13/8 worden geüpload staan weer direct in 'Mijn collectie'
De Routes die van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8 zijn geüpload zullen eind van deze week zichtbaar zijn in 'Mijn Collectie'

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 14 aug 2012 19:09

rivosports schreef:
body schreef:Zojuist een gereden rit naar de Bryton bridge geladen maar ik kan deze nergens meer terug vinden. Niet bij apparaten en ook niet onder "my data". Waar kan ik nu mijn gereden rit terug vinden?

Het kan toch niet zo zijn dat je geschiedenis zomaar verdwijnt in brytonsport??
SORRY VOOR HET ONGEMAK! Er heeft zich dit weekend een probleem voor gedaan bij het uploaden naar mijn collectie.
De routes staan op de server maar ze worden nog niet weergegeven in 'Mijn collectie'. Dit probleem heet zich voorgedaan van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8.
Het probleem is inmiddels opgelost dus alle routes die vanaf 05:00 13/8 worden geüpload staan weer direct in 'Mijn collectie'
De Routes die van 05:00 10/8 tot 05:00 13/8 zijn geüpload zullen eind van deze week zichtbaar zijn in 'Mijn Collectie'

@Rivosports

Hartelijk dank voor de informatie!!

Er wordt ook gesproken over een offline programma, zoals je hierboven al hebt beschreven. Is dit een vergelijkbaar programma als de "Training center" van Garmin? Dit is een eenvoudig programma om je gereden routes up te loaden en na te kijken.
Verder zou ik graag willen weten of de toegankelijk naar het apparaat via Windows Verkenner mogelijk wordt gemaakt om zo routes te kunnen verzenden/ontvangen.

Bedankt
Albert Einstein

UniMatrixOne
Forum-lid

UniMatrixOne 15 aug 2012 13:51

Ik vind de nieuwe routeweergave met de pijltjes een duidelijke verbetering. Ik heb afgelopen weekeinde een paar onbekende routes gereden, gemaakt met de routeplanner van de Fietsbond, en ik moet zeggen dat deze makkelijker te volgen waren dan voorheen.

Wel weer steeds het kompas-gebeuren en de bug dat de routes geen naam hebben in het apparaat is hinderlijk (maar als je er niet veel hebt valt dat ook wel weer mee, hij houdt de volgorde van uploaden aan en je kunt de route ook openen om te kijken hoe hij loopt)

Plaats reactie