Tijdritfietsen
havana schreef:Heel erg fraai alleen jammer van die Franse rommel die eronder zit.
Hoi,
Raydox vroeg daar ook niet om
Ik moet zeggen Raydox. Strak frame. Enig idee wat het kost? Niet dat ik interesse heb (P3C hier) om te kopen maar gewoon om te vergelijken. Top frames van Scott zijn nu eenmaal niet erg goedkoop en nu druk ik me nog zachtjes uit.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
intersantos
- Forum-lid
Nee, ik haat Mavic gewoon en ik vind dat ze over het geheel genomen louter lelijke, te dure en zeer matige producten maken. Sommigen haten Shimano, ik haat Mavic. That's all.
hye
@ zorro zou het niet weten maar volgens mij wel iets duurder als ene p3c die nog altjd onverslaanbaar is qua aerodinamica dan.
@ jaapie als dit een photoshop is dat is het wel door een pro gedaan. Ik denk alleen dat het zadel gephotoshopt is .
ik denk dat particulieren hem nog niet kunnen kopen staat toch nog niet op de site .
hij doet me wel denken aan een andere tt bike maar weet niet welke ( dacht aan fisher of aan cannondale)
over dat mavic spul tja is gewoon veel te duur maar denk dat die 5 baton en de full carbon comete toch niet echt slecht zijn aangezien ze al jaren zonder enige upgrade worden gemaakt/gebruikt.
@ zorro zou het niet weten maar volgens mij wel iets duurder als ene p3c die nog altjd onverslaanbaar is qua aerodinamica dan.
@ jaapie als dit een photoshop is dat is het wel door een pro gedaan. Ik denk alleen dat het zadel gephotoshopt is .
ik denk dat particulieren hem nog niet kunnen kopen staat toch nog niet op de site .
hij doet me wel denken aan een andere tt bike maar weet niet welke ( dacht aan fisher of aan cannondale)
over dat mavic spul tja is gewoon veel te duur maar denk dat die 5 baton en de full carbon comete toch niet echt slecht zijn aangezien ze al jaren zonder enige upgrade worden gemaakt/gebruikt.
raydox schreef:beste forum members kwam net op de site van saunier duval de nieuwe scott tt fiets tegen die ik nog niet had gezien. Kmoet zeggen dat ook dit weer een juweeltje is.De huidige trend van tt fietsen is dat het achterwiel volledig in de zitbuis geintregeerd zit zoals bv cervelo die toch wel een van de eerste frame bouwers was.
wat vinden jullie van dit frame ?
Hier nog wat info en meer foto's:
http://www.cyclingnews.com/road/2008/gi ... _ditalia08
Pracht fiets.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
jaapie91 schreef:ik vind het verdacht veel op een fotoshop lijken, maar dat kan aan mij liggen(of is dat het ook)
het is ook en photoshop.
Why?:
Voorderailleur loopt achter het acherwiel door.
Zadel is geheel anders van kleur.
En er is vast nog meer.
Ik zat even foto's door te kijken. Hieronder de tijdritfiets van duatleet Joerie Vansteelant. De vormen van de Specialized laten niemand onbewogen: je ziet het graag of niet.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
cervelootje
- Forum-lid
Sram moet nog meer dingen op de markt brengen voordat Astana overgaat tot de volledige groep. Zo ook de aanlas die Astana gebruikt van BBB net als de cassette van Dura Ace en de ketting van Dura Ace. Kortom nog veel werk aan de winkel bij Sram! Zie foto´sHet tijdritbuitenblad van Sram is nog niet op de markt. De meeste Astana-mannen (ook Contador) reden overigens met Dura-Ace buitenbladen.
[img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... MG0340.jpg]
[img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... MG0343.jpg][img=http://i187.photobucket.com/albums/x288 ... MG0344.jpg]
C a s r a n schreef:Ik zat even foto's door te kijken. Hieronder de tijdritfiets van duatleet Joerie Vansteelant. De vormen van de Specialized laten niemand onbewogen: je ziet het graag of niet.
Ik zie dit dus niet graag, ik vind de vormen van de fiets niet om aan te zien maar dat is mijn persoonlijke smaak. De graphics van Specialized daaren tegen vind ik heel aangenaam. Ongetwijfeld zijn er mensen die een andere smaak dus ook een ander oordeel hebben.
reclame
1 ding, die eerste foto is niet van Astana maar van Saunier Duval, dus daar zal hetzelfde wel voor gelden.
Denk overigens ook dat het Sram geen zak uitmaakt met wat voor cassettes er gereden word, het overgrote deel zal dit nooit zien. Ik zag Contador wel rijden met een Red cassette in de bergen(dat is dan weer wel opvallend).
Denk overigens ook dat het Sram geen zak uitmaakt met wat voor cassettes er gereden word, het overgrote deel zal dit nooit zien. Ik zag Contador wel rijden met een Red cassette in de bergen(dat is dan weer wel opvallend).
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.