Puck Moonen
-
tomdumotor
- Forum-lid
Die regenboogtrui duurt niet lang meer!
Ze kan er eentje van Eli lenen. Die heeft er toch twee.
Kan je dat toelichten, ik zie het eigenlijk niet.
Dit is overigens de fotograaf: https://north51.weebly.com/portfolioeditorials.html
Nog een foto uit de reeks van deze prutser;

- daniel1975
- Forum-lid HC
Te glad getrokken, onhandige houding en standpunt waardoor ze enorm bovenbeen krijgt en die openstaande zak van de vormloze broek doet er ook geen goed aan.
Idee voldoende, uitvoering amateurniveau.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nu ik ben zelf ook wel wat met fotografie bezig en ik heb in de club al veel praatjes gehoord, maar te glad getrokken...neen dat heb ik nog nooit gehoord.
Dat het bovenbeen groter lijkt door het standpunt; tja als je een ander standpunt neemt krijg je die verdichting ergens anders, dat is nu eenmaal eigen aan een techniek waarbij 3d realiteit samendrukt tot 2d. Een vergelijkbaar probleem als met de vlakke projectie van de kaart op de wereldbol.
Ik stoor me eerder aan het afsnijden aan de bovenzijde. Dat de broekzak openstaat vind ik perfect kunnen, hangt natuurlijk van de bedoeling af. Wil je het allemaal heel gepolijst dan kies je daar niet voor natuurlijk. Dan kies je ook een ander onderwerp en setting.
Voor een benadering van vrije-tijdskledij in de natuur/camping past dit wel in het plaatje net als de niet geknoopte veters overigens.
Ik heb alvast een heel positief gevoel omtrent de omzetting.
Dat het bovenbeen groter lijkt door het standpunt; tja als je een ander standpunt neemt krijg je die verdichting ergens anders, dat is nu eenmaal eigen aan een techniek waarbij 3d realiteit samendrukt tot 2d. Een vergelijkbaar probleem als met de vlakke projectie van de kaart op de wereldbol.
Ik stoor me eerder aan het afsnijden aan de bovenzijde. Dat de broekzak openstaat vind ik perfect kunnen, hangt natuurlijk van de bedoeling af. Wil je het allemaal heel gepolijst dan kies je daar niet voor natuurlijk. Dan kies je ook een ander onderwerp en setting.
Voor een benadering van vrije-tijdskledij in de natuur/camping past dit wel in het plaatje net als de niet geknoopte veters overigens.
Ik heb alvast een heel positief gevoel omtrent de omzetting.
+1daniel1975 schreef: ↑05 mei 2018 10:42 Te glad getrokken, onhandige houding en standpunt waardoor ze enorm bovenbeen krijgt en die openstaande zak van de vormloze broek doet er ook geen goed aan.