Cyclocross fietsen
Oog voor detail.franklin schreef:Prachtige fiets, maar wat voor pedalen heb je daar nu op zitten?

Er zitten een paar Podio pedalen op.
In de jaren 90 in de markt gezet maar nooit een succes geworden.
In totaal heb ik 3 paar van die pedalen en 2 paar schoenen.
Helaas zijn de plaatjes echt nergens meer te krijgen en daarom moet ik binnenkort maar eens over naar iets anders. Time Xpresso denk ik.
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een goedkoop(no name) frame. Voorvork en alles voor de rest heb ik al mijn huidig frame is helaas gescheurd. Iemand een idee?
groetjes Roel
groetjes Roel
Laatst gewijzigd door roeltrentino op 29 sep 2013 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.cnc-bike.de/index.php?cPath=21_73_391roeltrentino schreef:Ik ben op zoek naar een goedkoop(no name) frame. Voorvork en alles voor de rest heb ik al mijn huidig frame is helaas gescheurd. Iemand een idee?
groetjes Roel
Campagnolo Ultra Dork
@ roeltrentino: misschien is een Vortrieb frame van bike-components.de iets voor jou? Kost nog geen 200 euro en is zonder voorvork. Helaas niet alle maten meer verkrijgbaar: http://www.bike-components.de/products/ ... hmen-.html
Op eBay UK heb je vaak ook wel wat aanbod van goedkope cx frames.
Op eBay UK heb je vaak ook wel wat aanbod van goedkope cx frames.
Canyon Ultimate CF SL 2016
cycleexperience heeft een aantal alu Merida's (frame ca 1400gr) voor, ik geloof, 350eroeltrentino schreef:Ik ben op zoek naar een goedkoop(no name) frame. Voorvork en alles voor de rest heb ik al mijn huidig frame is helaas gescheurd. Iemand een idee?
groetjes Roel
~live fast, die young ~
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verstandige keuze!! Wereld van verschil, 10x beter dan die kikkerremmen.bosna schreef:ik heb net een paar mini V brakes gemonteerd (trp 8.4)
geweldig!!! echt een zeer groot verschil met de frog legs die er op zaten.
Vind het alleen wel erg grappig dat ik en vele anderen een paar jaar geleden nog hard werden uitgelachen door de puristen, en dat er nu meer mensen naar V-brakes en schijven over stappen omdat die frogleggs gewoon waardeloos zijn.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik ben op zoek naar een wiel upgrade voor mijn crosser.
Ik heb nu fulcrum 6.5 cx wielen.
De wielen die ik nu zoek moeten lichter zijn en beschikken over een hogere velg, ca. 40mm.
Mijn budget is ongeveer €600.
Ik gebruik mijn crosser niet echt om te crossen, maar vooral als winterfiets op de weg.
Iemand tips?
Ik heb nu fulcrum 6.5 cx wielen.
De wielen die ik nu zoek moeten lichter zijn en beschikken over een hogere velg, ca. 40mm.
Mijn budget is ongeveer €600.
Ik gebruik mijn crosser niet echt om te crossen, maar vooral als winterfiets op de weg.
Iemand tips?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Licht en >40mm: wat is je budget....?
ongeveer €600, maar als het echt nodig is kan dat tot €1000.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap niet dat je niet gewoon een setje R1 of R3 neemt voor je winterfiets.