Sigma Rox 10 GPS
Vers van de pers: DataCenter 4.0.6 is uit
Hier op te halen:
http://dcupdate.sigmasport.de/en/
Release Notes:
Data Center 4.0.6-000:
Correction factor problem in RC 14.11 // BC 5.12 average speed // Filter popup – values preselection // Problems with “External Link” // Filter pop-up "Untitled filter" problem // Dashboard statistics will not be displayed partially // Fixed synchronization problems // Statistics - Graph - weeks of 2010, 2011 and 2012 are not displayed
Edit: zit niet op te letten, Legrimpeur had deze update al eerder gemeld
Hier op te halen:
http://dcupdate.sigmasport.de/en/
Release Notes:
Data Center 4.0.6-000:
Correction factor problem in RC 14.11 // BC 5.12 average speed // Filter popup – values preselection // Problems with “External Link” // Filter pop-up "Untitled filter" problem // Dashboard statistics will not be displayed partially // Fixed synchronization problems // Statistics - Graph - weeks of 2010, 2011 and 2012 are not displayed
Edit: zit niet op te letten, Legrimpeur had deze update al eerder gemeld
Laatst gewijzigd door bigfloor op 28 feb 2015 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Voor mij 'oud nieuws'bigfloor schreef:Vers van de pers: DataCenter 4.0.6 is uit...
Le Grimpeur schreef:Die functie kan ik ook nergens meer vinden, dus die lijkt wel verdwenen te zijn. Ik heb zojuist de allernieuwste versie (4.0.6) geïnstalleerd en ook daar vind ik de printfunctie niet terug.leocuypers schreef:bij het oudere datacenter 3 was er de functie om je gegevens ook af te drukken (grafieken ed)
in datacenter 4 mis ik dit, ik kan schijnbaar niets printen.
Of heeft iemand ergens deze functie nog kunnen vinden
60 x Ventoux
Sinds de update naar DC 4 (en de update voor de ROX zelf) heb ik problemen met de hartslagband. Die maakt extreem moeilijk connectie met de ROX bij het pairen. Eenmaal gepaired dan doet het die keer goed maar daarna vindt hij de band niet meer.... Ik zal alles nog eens resetten en anders ben ik bang dat de band kapot is en dat ik aanspraak moet maken op de garantie. Een andere batterij heb ik al geprobeerd.
Iemand hetzelfde probleem? Of de gouden tip voor een oplossing?
Iemand hetzelfde probleem? Of de gouden tip voor een oplossing?
Mijn DC4 kan de gegevens niet meer van mijn ROX 10 halen. na het aansluiten van de ROX 10 gaat hij heel even in SYNC MODE maar daarna direct naar het hoofdmenu (Training view). DC4 zelf gaat naar de Dashboard en geeft bovenaan aan: "Loading data..." en dat blijft zo.
Het probleem moet bij DC4 zitten, DC3.3 kan de data nog wel inlezen zonder problemen.
In het verleden heb ik al wel gegevens van mijn ROX 10 in DC4 geladen.
Iemand met het zelfde probleem? en eventueel een oplossing. De standaard dingen zoals opnieuw opstarten en opnieuw installeren van DC4 heb ik al geprobeerd, alleen de firmware update nog niet omdat ik dan alle data verlies die op de ROX 10 staat.
Het probleem moet bij DC4 zitten, DC3.3 kan de data nog wel inlezen zonder problemen.
In het verleden heb ik al wel gegevens van mijn ROX 10 in DC4 geladen.
Iemand met het zelfde probleem? en eventueel een oplossing. De standaard dingen zoals opnieuw opstarten en opnieuw installeren van DC4 heb ik al geprobeerd, alleen de firmware update nog niet omdat ik dan alle data verlies die op de ROX 10 staat.
Vervelend probleem lijkt me dat. Ik ken het probleem niet. Kan je de data die nu op de ROX staat niet eerst importeren naar DC3 en dan vervolgens de ROX een firmware update geven? Dan heb je de gegevens in ieder geval ergens opgeslagen.
Al mijn problemen zijn overigens opgelost. DC4 vindt ik ook een stuk gebruiksvriendelijker dan DC3.
Al mijn problemen zijn overigens opgelost. DC4 vindt ik ook een stuk gebruiksvriendelijker dan DC3.
Ik denk dat de oude firmware het probleem was. Ik heb alle data van het apparaat gehaald met de oude software in bestandjes opgeslagen en geladen in DC4. Daarna de nieuwe firmware geïnstalleerd en het lijkt nu moet te werken.
Bedankt jer81 voor het idee
Bedankt jer81 voor het idee
Nog even een vraagje. Binnenkort begin ik weer met de tourvereniging en maak ik ritten van zo'n 100 kilometer met daarin een pauze waarin koffie/thee gedronken wordt. Ik ben wel voornemens om de Rox van mijn fiets te halen maar moet hem dus op pauze zetten. (en aangezien ik een stukje ga lopen betwijfel ik of auto-pauze werkt)
Dus ik zoek een pauze stand waarbij ik na een half uurtje weer gewoon verder kan rijden zonder dat ik 2 ritten moet registreren. Heeft iemand tips?
Dus ik zoek een pauze stand waarbij ik na een half uurtje weer gewoon verder kan rijden zonder dat ik 2 ritten moet registreren. Heeft iemand tips?
Dat klopt. Maar laatst was ik een route aan het fietsen. Deed dat toen ik ging pauzeren. Op een gegeven moment ging de Rox uit zichzelf uit (wat fijn kan zijn om energie te besparen) bij het aandrukken moest ik eerst de track weer inladen. Uiteindelijk werd dat wel geregistreerd als 1 rit maar is dat ook zou als ik geen route rij?Corrosie schreef:Volgens mij heel simpel: knopje linksboven indrukken, dan stopt de registratie, als je het knopje linksonder weer indrukt gaat de registratie weer door.