Herstel gecompliceerde bovenbeen breuk
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Klikpedalen inderdaad maar even mee wachten. In het begin zat ik ook op gewone fiets met gewone pedalen. Na 6 weken wel op racefiets op Tacx met klikpedalen want kan dan weinig mis gaan. Na 3 maanden toen ik groen licht kreeg, toen op de racefiets met klikpedalen.
Maar verder goed nieuws!!!
Maar verder goed nieuws!!!
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Toch nog even wachten met fietsen,heb de indruk dat ik steviger wordt met wandelen.Sinds 2 dagen elke dag een 500 tot 8OO en voel me al heel wat beter.Juist de knie speelt nog wat tegen.
Donderdag een nieuwe opdoffer gekregen,men broer een randonneurfietser waaronder enkele keren de" gouden arend"hebben ze donderdag zijn rechteronderbeen en stuk van linkervoet geamputeerd.Was opgenomen met pneumokokken.Dat hij dit nog moet meemaken vind ik verschrikkelijk,weet niet hoe hij dit gaat verwerken.Woont alleen,dus veel van men vrije tijd zal dan ook naar hem gaan.
Zo zie je maar hoe rap een leven een wending kan krijgen.
Donderdag een nieuwe opdoffer gekregen,men broer een randonneurfietser waaronder enkele keren de" gouden arend"hebben ze donderdag zijn rechteronderbeen en stuk van linkervoet geamputeerd.Was opgenomen met pneumokokken.Dat hij dit nog moet meemaken vind ik verschrikkelijk,weet niet hoe hij dit gaat verwerken.Woont alleen,dus veel van men vrije tijd zal dan ook naar hem gaan.
Zo zie je maar hoe rap een leven een wending kan krijgen.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Op zich gaat het goed, al wordt ik geregeld geconfronteerd met (kleine) pijntjes. Als ik op het gebroken deel met mijn hand druk, beetje het gevoel van een blauwe plek. Merkte afgelopen zondag bij kijken langs de kant marathon Groesbeek dat het toch wel wat zeer ging doen, maar regelmatig even op de hurken zitten, stukjes "klunen" etc. Dan merk je dat het niet (lees nooit) meer zal worden dan voor de breuk.geertjeb schreef:Hoe gaat het met de brekebeentjes? Ik ga in mei onder het mes om de rotzooi eruit te laten halen.
Vorig week bij andere fysio onder behandeling (voor rug) en voelde ook aan been en zei "flex is vrij beperkt" en liet ik de foto's zien en toen was het "Dan is het bijna een wonder wat je nu allemaal doet".
Met fietsen ondervind ik vrijwel geen last meer en op de motor kan ik al wat langer in dezelfde (enigszins sportieve) houding zitten.
Resumerend: Mag niet klagen en meer kijken naar wat ik wel dan ipv wat ik niet kan.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Voor 10 tot 15 uur in de week gaat dat helemaal opgeertjeb schreef:En volgens mij kan je nog fietsen, dat is toch het belangrijkste lijkt meDe rest zijn randzaken.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Beetje laat, maar sterkte. Enne, na operatie voel je je een stuk lichter.geertjeb schreef:Maandag gaat het zooitje er na iets meer dan een jaar uit!
Benieuwd naar je ervaringen.
Mijn stalen pen (de gamma nagel) woog 472 gram.fredmtb-sport schreef:Beetje laat, maar sterkte. Enne, na operatie voel je je een stuk lichter.geertjeb schreef:Maandag gaat het zooitje er na iets meer dan een jaar uit!![]()
Benieuwd naar je ervaringen.
Live fast; die young. mijn blog
- plantagenet
- Forum-lid
Scheelt toch serieuze seconden op een stevige klimrob74 schreef:Mijn stalen pen (de gamma nagel) woog 472 gram.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd