polar cs400
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ehmm.....handleiding?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Inmiddels voor de derde keer mijn Polar cs400 terug gestuurd vanwegen de inmiddels beruchte lock op de fietscomputer/hardslagmeter. Nu heb ik 'm via de winkel, vertegenwoordiger terug gedaan.
Maar waar ik tot nu toe binnen een week het ding retour had, wacht ik inmiddels al weer vier weken op antwoord. Dat gaat dus al net zo snel als bij Cannondale: http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... T&TID=8069
Gelukkig heb ik een leen cs600.
Oh ja...ik vind het inmiddels allemaal klote! Polar is klote bedrijf! (schrijf ik uit emotie en tot ik wat terug hoor blijf ik in die emotie!).
Maar waar ik tot nu toe binnen een week het ding retour had, wacht ik inmiddels al weer vier weken op antwoord. Dat gaat dus al net zo snel als bij Cannondale: http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... T&TID=8069
Gelukkig heb ik een leen cs600.
Oh ja...ik vind het inmiddels allemaal klote! Polar is klote bedrijf! (schrijf ik uit emotie en tot ik wat terug hoor blijf ik in die emotie!).
Joop, jij hebt er dus ook last van.
Het is behoorlijk triets weer eens te constateren dat iedereen die ik spreek, die een cs400 heeft zo'n lock wel eens heeft gehad.
Het wordt tijd voor een echte oplossing van polar. Ik hoop snel op een antwoord. Tot die tijd ben ik zeer ontevreden over mijn polar cs400. Daarintegen fiets ik al weer drie weken met een leen cs600. Geweldig ding. Gewoon, omdat ie het doet!
Het is behoorlijk triets weer eens te constateren dat iedereen die ik spreek, die een cs400 heeft zo'n lock wel eens heeft gehad.
Het wordt tijd voor een echte oplossing van polar. Ik hoop snel op een antwoord. Tot die tijd ben ik zeer ontevreden over mijn polar cs400. Daarintegen fiets ik al weer drie weken met een leen cs600. Geweldig ding. Gewoon, omdat ie het doet!
- christoffel
- Forum-lid
Eh, ik heb nu meer dan een jaar een cs400, maar ik heb tot op heden nog nooit problemen gehad. Sorry, maar ik vind het een geweldig ding die precies doet wat ik wil en probleemloos werkt.
Gang is alles...
Ik heb een vervangend exemplaar gekregen van mijn Polar CS400. Quess what, na 5 ritjes weer dezelfde stroring. Een volledig lock van alle meetgegevens. Na de rit heb ik het apparaat in de bosjes gesmeten, tussen de kippen! (die kippen vonden dat wel geinig, mijn vrouw niet).
Edit 29-08-1010:
CS600 is the best!$!
Mag de cs400 vervangen door en cs600x...