Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Power bar bessen smaak bulk waar het goedkoopst?

gatygun
Forum-lid

gatygun 20 jan 2015 14:46

Power bar bessen smaak, waar goedkoopst in bulk te krijgen.

Ik ben laatst in duitseland geweest en daar heb ik voor 95 cent van deze gelletjes gekocht. Echter geen idee waar ik ze in enorme hoeveelheden kan bestelen voor goedkoop denk aan een stuk of 200.. Overal kosten ze toch zeker het dubbele zowat.

Iemand een idee?

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 20 jan 2015 15:14

Welkom o het forum maar voor vragen ivm "waar laagst geprijsd?" bestaat er al een topic.
Waarom zou je dan nog een apart topic openen?

Kijk eens in het topic Waar laagst geprijsd?

Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend

gatygun
Forum-lid

gatygun 20 jan 2015 16:30

Lcsmet schreef:Welkom o het forum maar voor vragen ivm "waar laagst geprijsd?" bestaat er al een topic.
Waarom zou je dan nog een apart topic openen?

Kijk eens in het topic Waar laagst geprijsd?

Succes.
Bedankt voor uw reactie.

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 20 jan 2015 17:30

http://www.bike-discount.de/de/kaufen/p ... wg_id-3277

bijvoorbeeld en als je echt 8 dozen wilt zou ik eens bellen voor een prijs of mailen.
Bike components kan ook wel eens goedkoop zijn.

gatygun
Forum-lid

gatygun 21 jan 2015 22:53

wasbeer2006 schreef:http://www.bike-discount.de/de/kaufen/p ... wg_id-3277

bijvoorbeeld en als je echt 8 dozen wilt zou ik eens bellen voor een prijs of mailen.
Bike components kan ook wel eens goedkoop zijn.
Bedankt, mooie prijs ervoor. Heb 10 dozen bestelt zodat ik weer eventjes genoeg heb.

Top.

hendrikjan
Forum-lid

hendrikjan 22 jan 2015 08:02

En dan heb je 240 van die dingen, mag ik vragen wat je doet dat je er zo veel denkt te gaan gebruiken?
:winkthumb:

gatygun
Forum-lid

gatygun 23 jan 2015 15:11

hendrikjan schreef:En dan heb je 240 van die dingen, mag ik vragen wat je doet dat je er zo veel denkt te gaan gebruiken?
Ik train voor de hele triathlon in almere. Ik verbruik er ongeveer 10 per week met rennen / fietsen en zwemmen.

Normaal koop ik ze altijd hier in de buurt elke week, kom er toch langs met trainen. Echter de laatste 2 weken heeft die ze niet voorradig en andere smaken bevallen mij niet goed met trainen. Hij wil ze pas weer over een maand bestellen. Aangezien ik ze nergens anders in de buurt kan krijgen was ik dus opzoek naar een grote partij zodat ik gelijk klaar ben voor een half jaartje.

Aangezien die van bike discount.maar 1,35 of zo kosten en ik normaal 2,20 per stuk betaalde. Heb ik gelijk maar 10 van die dozen bestelt, dan kan ik weer een poos vooruit.

Alan Smeets
Forum-lid
Contact

Alan Smeets 23 jan 2015 15:57

324 euro voor een half jaar sportvoeding, dan heb je nog niet eens de drank. Heb je dat wel allemaal nodig?

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 23 jan 2015 19:14

gatygun schreef:Ik train voor de hele triathlon in almere. Ik verbruik er ongeveer 10 per week met rennen / fietsen en zwemmen.
Alan Smeets schreef:324 euro voor een half jaar sportvoeding, dan heb je nog niet eens de drank. Heb je dat wel allemaal nodig?

Als TS aangeeft van er 10 per week te gebruiken dan komt hij met 240 stuks 24 weken toe.
Geen probleem toch.

Waarom zijn er altijd mensen die menen de portemonnee van een ander te moeten maken :)
Nothing to defend

Alan Smeets
Forum-lid
Contact

Alan Smeets 23 jan 2015 20:24

Ik heb geen commentaar op hoeveel iemand uitgeeft.

Ik wil alleen maar laten zien hoe duur sportvoeding is. Ten minste wat de meeste van jullie onder sportvoeding verstaan.

10 dezelfde sportrepen per week tijdens een week thuis trainen.

Als sports nutritionist kan ik alleen zeggen: veel plezier..

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 23 jan 2015 20:38

Alan Smeets schreef:Ik heb geen commentaar op hoeveel iemand uitgeeft.

Ik wil alleen maar laten zien hoe duur sportvoeding is. Ten minste wat de meeste van jullie onder sportvoeding verstaan.

Dus je vraag/advies aan TS had in feite ook kunnen zijn, waarom neem jij 10 gellekes per week, er zijn (mogelijk?) betere alternatieven :)
Nothing to defend

gatygun
Forum-lid

gatygun 09 dec 2015 04:43

Alan Smeets schreef:324 euro voor een half jaar sportvoeding, dan heb je nog niet eens de drank. Heb je dat wel allemaal nodig?
Nee, bestel het voor de grap. Vindt het gewoon leuk om die dingen op te stappellen. :roll:
Alan Smeets schreef:Ik heb geen commentaar op hoeveel iemand uitgeeft.

Als je dat al duur vindt, kan je beter nooit hele triathlon training gaan doen, vooral niet als je ook nog is een fiets bezit en hier ook nog op moet gaan fietsen.

Voedsel is wel het laatste wat duur is.

Plaats reactie