Het is maar wat je lelijk vind!Dien triple is voor mijn gemak en de rest kan mij geen reet schelen. Mijn fiets dient om mee te fietsen en niet om naar een schoonheidswedstrijd te gaan.door Havana:Triple is vooral heel lelijk

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Het is maar wat je lelijk vind!Dien triple is voor mijn gemak en de rest kan mij geen reet schelen. Mijn fiets dient om mee te fietsen en niet om naar een schoonheidswedstrijd te gaan.door Havana:Triple is vooral heel lelijk
Als ik een triple moet gebruiken stop ik met fietsen. Gelukkig zijn Campag en Shimano zover om geen triples meer te produceren.franskarel schreef:Het is maar wat je lelijk vind!Dien triple is voor mijn gemak en de rest kan mij geen reet schelen. Mijn fiets dient om mee te fietsen en niet om naar een schoonheidswedstrijd te gaan.door Havana:Triple is vooral heel lelijk
Campa Athena is gewoon 11 speed en tripleilikebike schreef:Als ik een triple moet gebruiken stop ik met fietsen. Gelukkig zijn Campag en Shimano zover om geen triples meer te produceren.
Ach, als je ouder wordt en de spierkracht afneemt wil het gezond verstand nog wel eens toenemen. Er is dus nog hoop voor je..ilikebike schreef: Als ik een triple moet gebruiken stop ik met fietsen. .
Dan nog liever op een e-bike, of niet? Want o o o, je zou eens met een triple gezien worden.ilikebike schreef:Als ik een triple moet gebruiken stop ik met fietsen. Gelukkig zijn Campag en Shimano zover om geen triples meer te produceren.franskarel schreef:Het is maar wat je lelijk vind!Dien triple is voor mijn gemak en de rest kan mij geen reet schelen. Mijn fiets dient om mee te fietsen en niet om naar een schoonheidswedstrijd te gaan.door Havana:Triple is vooral heel lelijk
Je kunt natuurlijk ook gewoon een 39 of 42 kopen met 110 mm steek van bijvoorbeeld Stronglight, dat is net zo slim. Een dubbel crankstel hebben naast een compact is echt onzin IMHO.boswielrenner schreef:(...)
Sram is nog niet zo ver, dus is het handig om naast een compact ook een dubbel te hebben voor ritjes in de polder.
Let op tegen wie je het zegt. Het hebben van een S-works naast een Dogma is ook onzin maar wel hele leuke onzin53x11 schreef:Je kunt natuurlijk ook gewoon een 39 of 42 kopen met 110 mm steek van bijvoorbeeld Stronglight, dat is net zo slim. Een dubbel crankstel hebben naast een compact is echt onzin IMHO.boswielrenner schreef:(...)
Sram is nog niet zo ver, dus is het handig om naast een compact ook een dubbel te hebben voor ritjes in de polder.
oohhh dan hebben ze gelogen tegen mijLivio Livius schreef:Campa Athena is gewoon 11 speed en tripleilikebike schreef:Als ik een triple moet gebruiken stop ik met fietsen. Gelukkig zijn Campag en Shimano zover om geen triples meer te produceren., ook in 2015!
+1door oldandslow »
ilikebike schreef:Als ik een triple moet gebruiken stop ik met fietsen. .
Ach, als je ouder wordt en de spierkracht afneemt wil het gezond verstand nog wel eens toenemen. Er is dus nog hoop voor je..(dat je op je oude dag kunt blijven fietsen).
Profs rijden allemaal met een 53 (of meer).boswielrenner schreef:.......en een dubbel met een 53 is voor een sprinter wellicht wel lekker