Sinds enige dagen zijn de links niet meer zichtbaar als ik een bericht via de e-mail krijg van het forum. Ik moet dan de link kopiëren. In andere browsers heb ik dit ook.
Enig idee?
Opgelost Link niet zichtbaar in e-mail
-
Deleted_User
- Forum-lid
Zo'n bericht roept meer vragen op....
"Link niet meer zichtbaar" en "ik moet de link kopiëren".... hoe doe je dat als de link niet zichtbaar is? Of bedoel je dat de link niet als hyperlink wordt weergegeven, maar als 'platte' tekst?
"In andere browsers heb ik dit ook". Lees je je mail in een webbrowser (htomail/webmail) of in en mail client zoals Windows Mail. Is het op je pc of op een tablet, etc.
Vragen, vragen....
"Link niet meer zichtbaar" en "ik moet de link kopiëren".... hoe doe je dat als de link niet zichtbaar is? Of bedoel je dat de link niet als hyperlink wordt weergegeven, maar als 'platte' tekst?
"In andere browsers heb ik dit ook". Lees je je mail in een webbrowser (htomail/webmail) of in en mail client zoals Windows Mail. Is het op je pc of op een tablet, etc.
Vragen, vragen....
De link werd niet als hyperlink weergegeven maar als 'platte' tekst.
Tekstopmaak uit en inschakelen bij een nieuwe e-mail heeft het probleem opgelost...
Tekstopmaak uit en inschakelen bij een nieuwe e-mail heeft het probleem opgelost...
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein