Mardini 16 speed Lidl 28-06 / 26-08
Koop voor dat geld een leuke 2de hands bij een FM.
Vaak zijn deze fietsen voorzien van een betere groep, beter frame en wielen.
En zijn ze waarde vaster dan de door de Lidl aangeboden rommel.
Vaak zijn deze fietsen voorzien van een betere groep, beter frame en wielen.
En zijn ze waarde vaster dan de door de Lidl aangeboden rommel.
http://i.imgur.com/ec7s13Y.jpg
Giant TCR Advanced 1
Giant TCR Advanced 1
Volgens mij zijn wij de doelgroep van de LIDL niet.
Dat is meer de groep die wel eens een keer een racefiets wil uitproberen. En er nog helemaal geen verstand van heeft.
Dit geeft je te denken over andere LIDL aanbiedingen. Als er bijvoorbeeld een hengelset in de aanbieding is voor weinig geld. Ik heb totaal geen verstand van hengelen en ik zou misschien dat ding zomaar kopen om het uit te proberen. Maar nu weet ik wel beter. Alles wat goedkoop is bij de LIDL is hoogstwaarschijnlijk prut.
Dat is meer de groep die wel eens een keer een racefiets wil uitproberen. En er nog helemaal geen verstand van heeft.
Dit geeft je te denken over andere LIDL aanbiedingen. Als er bijvoorbeeld een hengelset in de aanbieding is voor weinig geld. Ik heb totaal geen verstand van hengelen en ik zou misschien dat ding zomaar kopen om het uit te proberen. Maar nu weet ik wel beter. Alles wat goedkoop is bij de LIDL is hoogstwaarschijnlijk prut.
Live fast; die young. mijn blog
Mwah, dit soort grote artikelen zou ik links laten liggen (hij is wel bijna mooi in al zijn lelijkheid), maar met het kleinere fietsspul is weinig mis. Heb er een pomp met drukmeter voor 7 euri, een montagestandaard voor 20,- en flink wat sportsokjes vandaan en bevallen gewoon prima (zeker voor dat geld)rob74 schreef:Volgens mij zijn wij de doelgroep van de LIDL niet.
http://www.twitter.com/marcodej" onclick="window.open(this.href);return false;