Storck
di2 is echt belachelijk makkelijk met het etube systeem
En zeker makkelijker dan mechanische groep op een fiets zetten want nu hoef je geen kabel op de juiste maat de knippen.
Remkabels erop zetten is meer werk dan de rest van de groep en dan heb ik ook nog sprintshifters erbij zitten.
Het lint was ook wel een uitdaging zeg dankzei de extra shifters die redelijk onder m`n normale zitten
Totale specs
ultegra di2 11sp
3T accelero pro wielset
fortezza senso bandjes
3T erganova stuur
3T ARX 2 stuurpen 10cm
3T dorico team stealth carbon zadelpen
Fizik stuurlint
Mooie fotos komen hopelijk morgen onder de testrit van een kilometer of 160

Fizik Arione Kium zadel
En zeker makkelijker dan mechanische groep op een fiets zetten want nu hoef je geen kabel op de juiste maat de knippen.
Remkabels erop zetten is meer werk dan de rest van de groep en dan heb ik ook nog sprintshifters erbij zitten.
Het lint was ook wel een uitdaging zeg dankzei de extra shifters die redelijk onder m`n normale zitten
Totale specs
ultegra di2 11sp
3T accelero pro wielset
fortezza senso bandjes
3T erganova stuur
3T ARX 2 stuurpen 10cm
3T dorico team stealth carbon zadelpen
Fizik stuurlint
Mooie fotos komen hopelijk morgen onder de testrit van een kilometer of 160

Fizik Arione Kium zadel
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Robert1976 schreef:
Mooie fiets, benieuwd of ik je morgen in Heerlen e.o. ga tegenkomen
p.s.
Heb je het frame (en toebehoren) trouwens zelf in Aken opgehaald?
Voerstreek/ardennen zal ik morgen rondrijden
Als je morgen 4 man ziet waarvan ene met een storck dan zal ik dat vast zijn
Ik haal altijd alles zelf op bij BC dus ook het frame uiteraard aangezien ik maar 15min hoef te rijden
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Nou vandaag prachtige fotos gemaakt maar helaas alles van m`n telefoon af
Dus nog even wachten voordat ik er wat upload.
Wat betreft de rijeigenschappen ....
Fits is mega stijf en daar met ik wel even aan wennen , vooral op de Belgische wegen is het niet altijd even prettig.
Bergop daarin tegen is het juist wel heel erg prettig.
Dacht dat de Beone toch ook niet 1 van de slapste frames was maar tegenover de Storck is nogal veel aan de softe kant.
Want ik heb al veel fietsen gereden maar dit is toch 1 van de stijfste.
Alleen een keer een alu Beone gehad en daar had je het gevoel op dat die stijf was maar die was gewoon hard en TE hard en toen dus ook vrij snel verkocht.
De Storck is gelukkig niet TE stijf of TE hard maar je moet er wel even aan wennen.
De di2 schakelt ook erg prettig en prettiger dan de super record mechanisch alleen ik druk nogal vaak op het verkeerde knopje om te schakelen en ga dit dus ook aanpassen.
Sprint shifters is ook erg prettig zowel in een sprint waarvoor ze bedoeld zijn als in de afdaling
Vandaag 160km voerstreek/ardennen/heuvelland gereden dus de fiets is goed getest
Dus nog even wachten voordat ik er wat upload.
Wat betreft de rijeigenschappen ....
Fits is mega stijf en daar met ik wel even aan wennen , vooral op de Belgische wegen is het niet altijd even prettig.
Bergop daarin tegen is het juist wel heel erg prettig.
Dacht dat de Beone toch ook niet 1 van de slapste frames was maar tegenover de Storck is nogal veel aan de softe kant.
Want ik heb al veel fietsen gereden maar dit is toch 1 van de stijfste.
Alleen een keer een alu Beone gehad en daar had je het gevoel op dat die stijf was maar die was gewoon hard en TE hard en toen dus ook vrij snel verkocht.
De Storck is gelukkig niet TE stijf of TE hard maar je moet er wel even aan wennen.
De di2 schakelt ook erg prettig en prettiger dan de super record mechanisch alleen ik druk nogal vaak op het verkeerde knopje om te schakelen en ga dit dus ook aanpassen.
Sprint shifters is ook erg prettig zowel in een sprint waarvoor ze bedoeld zijn als in de afdaling
Vandaag 160km voerstreek/ardennen/heuvelland gereden dus de fiets is goed getest
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
ja daar had ik ook al aan gedachte maar lijkt me sterk dat het daar alleen van komt ze zijn immers maar 9mm hoger dan de handgespaakte wielen.
Maar ga uiteraard ook met de handgespaakte wielen rijden
Maar ga uiteraard ook met de handgespaakte wielen rijden
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
De collectie wordt uitgedund zoals het was naar 2 stuks
Dit wordt voorlopig de zomer racer en de Viner die ik momenteel aan het opbouwen ben wordt de winterracer.
De Beone staat sinds gistere online en is zelfs al aardig wat reactie op en de De Rosa komt iemand naar kijken deze week.
Di2 bevalt wel zo goed dat ik wellicht overweeg om volgend jaar een zomer cruiser te kopen met dura-ace di2 en de Storck naar winter cruiser te degraderen.
Maar in het ergste geval duurt dat tot 2016 aangezien ik niet verwacht heel veel gebruikt te kunnen maken van de Storck
Eerste upgrade van de Storck staat wel alweer in de planning in de vorm van een Stages crank maar dan moet de De Rosa eerst verkocht worden want wou wel nog iets van spaargeld houden
Dit wordt voorlopig de zomer racer en de Viner die ik momenteel aan het opbouwen ben wordt de winterracer.
De Beone staat sinds gistere online en is zelfs al aardig wat reactie op en de De Rosa komt iemand naar kijken deze week.
Di2 bevalt wel zo goed dat ik wellicht overweeg om volgend jaar een zomer cruiser te kopen met dura-ace di2 en de Storck naar winter cruiser te degraderen.
Maar in het ergste geval duurt dat tot 2016 aangezien ik niet verwacht heel veel gebruikt te kunnen maken van de Storck
Eerste upgrade van de Storck staat wel alweer in de planning in de vorm van een Stages crank maar dan moet de De Rosa eerst verkocht worden want wou wel nog iets van spaargeld houden
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
-
Robert1976
- Forum-lid
Vraagje, vanavond werd ik omstreeks 19.15 uur voorbij gereden (ik was aan het hardlopen) door iemand met een Storck op de brug bij De Locht richting Duitsland, jij wellicht?peter1981 schreef:De collectie wordt uitgedund zoals het was naar 2 stuks