Hallo allemaal,
Ik zit sinds kort op dit forum en heb er al veel interesante informatie gevonden. Ik rij c.a. 6000km per jaar op mijn racefiets en 1500km op mijn MTB. Ik heb momenteel een Cannondale R4000 CAAD4.
[img=http://jrees.net/images/CannondaleR4000.jpg]
Dit is mijn 1e racefiets die ik nu 4 jaar rij. Hij bevalt me super. Maar omdat ik zoon gedreven fietser ben wil ik meer.
Ik ben aan het sparen voor een Carbon racefiets. Maar nu zag ik bij mijn FM een mooie KOGA Team Edition Utegra uit 2008 staan. Hij is welliswaar van Aluminium, maar ik vind hem erg mooi. Hij moet hem nog in orde maken. Maar als ik niet te veel hoef bij te betalen rij ik door met die Koga totdat ik het geld heb voor een Carbon.
Wat zouden jullie doen? Doorrijden met de Cannondale of ook eens een leuk overstapje maken naar de Koga? En dan verder sparen voor een Carbon
van CAAD4 R4000 naar Koga Team Edition Ultegra
Elboutero schreef:Je wilt uiteindelijk een Carbon fiets, waarom dan nu geld uitgeven aan een fiets die toch niet aan je wensen voldoet?
Mee eens, op de CAAD heb je geen of weinig afschrijving meer. Als je zaken moet vervangen kun je mooi een overjarige Ultegra onderdelen er op zetten en goedkoper kun je niet fietsen. Dan hou je geld in je zak voor je droomfiets en is die eerder binnen je bereik..
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-