Vanavond een update melding gekregen en, trouwe hond die ik ben, ik installeer die. Ik voeg alle ritjes die ik ooit reed toe en het programma zet de nieuwe ritjes uit mijn 705 ergens in een nieuwe map onderaan de lijst.
Niet zo erg, maar niet mooi. Na enkele minuten: floep, weg! TC start niet meer en geeft steeds een melding dat het programma niet meer werkt door een fout. Lekker dan!
Ik ben al 2 uur aan het k*tten en het lukt niet. Ik durf TC ook niet volledig te verwijderen en dan opnieuw te downloaden en te installeren uit vrees dat al mijn ritjes weg zijn. Waar worden die trouwens opgeslagen? Dan kan ik ze misschien eerst elders wegzetten of zo.
Wie helpt mij, alsjeblieft? Dank!
TC werkt niet meer na update
- christoffel
- Forum-lid
Gang is alles...
-
spiritwetteren
- Forum-lid
Ik weet niet waar precies deze opgeslagen worden, maar bij herinstallatie ben je ze zeker niet kwijt. Ik heb dat ook eens voorgehad en kon mijn ritjes weer opvragen.
Ik heb ook de update uitgevoerd en eerst wou die niet lukken. Pc even volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Naar tc en dan update en lukte wel. Dan vroeg die wat terug te zetten en heb de middelste optie gekozen waar ik kon anvinken wat ik wou teruzetten. Bij mij staat 1: koersfiets, 2: baanfiets, 3: mountainbike. Ik heb alle drie aangevinkt en oeps alles stond terug. Ik zou voor de optie opnieuw installeren gaan of misschien eerst eens herstel van windows proberen. Naar een vorige hersteldatum in windows als je dat kent.
Ik heb ook de update uitgevoerd en eerst wou die niet lukken. Pc even volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Naar tc en dan update en lukte wel. Dan vroeg die wat terug te zetten en heb de middelste optie gekozen waar ik kon anvinken wat ik wou teruzetten. Bij mij staat 1: koersfiets, 2: baanfiets, 3: mountainbike. Ik heb alle drie aangevinkt en oeps alles stond terug. Ik zou voor de optie opnieuw installeren gaan of misschien eerst eens herstel van windows proberen. Naar een vorige hersteldatum in windows als je dat kent.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
- christoffel
- Forum-lid
Ik koos ook de middelste en kon dan idd al mijn ritten weer inladen. Maar kort daarna begon de ellende...
Hij zegt dus nu dat het niet werkt en moet worden afgesloten. Als er een oplossing voor het probleem is, krijg ik dat te horen. Ja, daar kan ik op wachten...
Hij zegt dus nu dat het niet werkt en moet worden afgesloten. Als er een oplossing voor het probleem is, krijg ik dat te horen. Ja, daar kan ik op wachten...
Gang is alles...
- christoffel
- Forum-lid
Ik heb de hele flikkerse boel eraf gegooid en toen de nieuwste TC gedownload. Hetzelfde gelazer!
Weer alles verwijderd en de Legacy versie (een oudere) op mijn laptop gezet. Nu doet hij het wel! Schiet mij maar lek...
Ik ben er wel blij mee, trouwens. Al mijn ritjes zijn er ook nog. Pfoei!
Voor mij geen updates meer. Zolang het werkt, blijf ik er af. (Ik heb op aanraden van diverse forumleden de apparaatsoftware ook niet geupdate. Daar scheen ook een hoop geduvel mee geweest te zijn, namelijk.)
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar het nou aan lag. Iemand een idee?
Weer alles verwijderd en de Legacy versie (een oudere) op mijn laptop gezet. Nu doet hij het wel! Schiet mij maar lek...
Ik ben er wel blij mee, trouwens. Al mijn ritjes zijn er ook nog. Pfoei!
Voor mij geen updates meer. Zolang het werkt, blijf ik er af. (Ik heb op aanraden van diverse forumleden de apparaatsoftware ook niet geupdate. Daar scheen ook een hoop geduvel mee geweest te zijn, namelijk.)
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waar het nou aan lag. Iemand een idee?
Gang is alles...