Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

arnoudrace
Forum-lid

Gebruikersavatar arnoudrace 28 apr 2014 09:59

Ik zou ook juist op de grijs-zwart kleurstelling doorgaan en grijze kabels/ stuurlint/ zadel. Nu springt Canyon in wit er mooi uit. PS, De vcls 2.0 zadelpen is er in precies dezelfde grijs-zwart toon, die heb ik ook.
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF

BasJansen
Forum-lid

Gebruikersavatar BasJansen 29 apr 2014 09:43

Mijn Ultimate CF SL 8.0 komt morgen als het goed is bij mij(n tijdelijke) thuis in de alpen. Kan niet wachten tot het weer een beetje opklaart en ik hem kan uitproberen. Eens kijken of ik een paar KOMs kan terugpakken door het goede gevoel van de nieuwe fiets.
Afbeelding

Macer77
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar Macer77 29 apr 2014 11:14

Gisteren de mail gehad dat ik mijn fiets mag gaan betalen.. Het lijkt erop dat mijn nieuwe fiets er nu toch wel aan zit te komen.. Iemand enig idee hoelang het ongeveerd duurt na de betaling, of zegt dat helemaal niks?
- Canyon Ultimate CF SL 9.0
- Canyon Speedmax CF SL 8.0
- Strava

haaldoor
Forum-lid

haaldoor 29 apr 2014 11:36

Macer77 schreef:Gisteren de mail gehad dat ik mijn fiets mag gaan betalen.. Het lijkt erop dat mijn nieuwe fiets er nu toch wel aan zit te komen.. Iemand enig idee hoelang het ongeveerd duurt na de betaling, of zegt dat helemaal niks?
Vaak wachten ze tot na de Giro. Eventueel kan je fiets dan als reservefiets naar Movistar gestuurd worden.

Bij mijn laatste Canyon in 2010 zat er 10 dagen tussen betaling en verzending. Dat was dan wel een voorraad model en in december.

velolove
Forum-lid

velolove 29 apr 2014 12:18

LOL !!!!!!
ooit allemaal op een Scalpel

flymara
Forum-lid

flymara 29 apr 2014 12:33

Dit weekend heb ik een Roadlite AL 6.0 deep black ano - yellow besteld! Tussen al het carbon geweld hier zal de fiets niet opvallen (of juist wel) maar ik kan niet wachten tot ie er is. Tegen die tijd post ik een foto.

BasJansen
Forum-lid

Gebruikersavatar BasJansen 29 apr 2014 16:59

Macer77 schreef:Gisteren de mail gehad dat ik mijn fiets mag gaan betalen.. Het lijkt erop dat mijn nieuwe fiets er nu toch wel aan zit te komen.. Iemand enig idee hoelang het ongeveerd duurt na de betaling, of zegt dat helemaal niks?
Dat hangt af van de levertijd van jouw model. Dat heb je als het goed is al ergens voorbij zien komen. Zo niet, moet je ze gewoon even mailen.
Ik wist het ook niet zeker, omdat de data op de website na mijn bestelling ineens veranderd waren, maar ik kreeg een paar dagen na mijn mailtje de bevestiging dat mijn fiets waarschijnlijk op tijd zou zijn en dat komen ze nu dus na.
Afbeelding

Jurjenvh
Forum-lid

Jurjenvh 30 apr 2014 20:12

Vraag:
Ik heb al de spacers van mijn canyon ultimate CF SL bovenop de stuurpen geplaatst. Klopt het dat deze spacers los op de stuurpen zitten, ik kan ze namelijk allemaal ronddraaien?

De CF SL maakt gebruik van het i-lock systeem.

meuk
Forum-lid

meuk 30 apr 2014 20:31

Ik heb er 1 spacer boven zitten en die kan ik ook draaien.

Kornuit
Forum-lid HC

Kornuit 30 apr 2014 21:50

Heeft iemand voor mij de geometrie tabel van een Canyon Ultimate CF uit 2010?
Ik zie dat de huidige Ultimate CF een lager balhoofd heeft. Wat is er nog meer aangepast? Lengte bovenbuis en zitbuis/balhoofdhoek?

Vraag 2: Ik zie dat je bij een losse Ultimate CF maar uit 2 kleuren kunt kiezen, terwijl bij de volledig afgemonteerde fietsen je uit meer kleuren kunt kiezen, klopt dit?

haaldoor
Forum-lid

haaldoor 30 apr 2014 23:45

Jurjenvh schreef:Vraag:
Ik heb al de spacers van mijn canyon ultimate CF SL bovenop de stuurpen geplaatst. Klopt het dat deze spacers los op de stuurpen zitten, ik kan ze namelijk allemaal ronddraaien?

De CF SL maakt gebruik van het i-lock systeem.
De i-lock stelt de lager speling in onder de stuur pen. De spacer boven de stuurpen worden dus niet 'aangeduwd'. Je zou ze in theorie zelfs weg kunnen halen. Dit in tegelnstelling tot een A-head systeem waarbij je via een plug de spacers, stuurpen aandrukt om de speling op de lagers af te stellen

IWC
Forum-lid

IWC 01 mei 2014 08:02

NuitKor schreef:Heeft iemand voor mij de geometrie tabel van een Canyon Ultimate CF uit 2010?
Ik zie dat de huidige Ultimate CF een lager balhoofd heeft. Wat is er nog meer aangepast? Lengte bovenbuis en zitbuis/balhoofdhoek?

Vraag 2: Ik zie dat je bij een losse Ultimate CF maar uit 2 kleuren kunt kiezen, terwijl bij de volledig afgemonteerde fietsen je uit meer kleuren kunt kiezen, klopt dit?
ja de slx als los frame is er in zwart en wit

ik heb je een PB gestuurd vanwege de geo tabel

Plaats reactie