Dank voor al jullie snelle tips. De Volt 300 is ondertussen binnen, en eerste indruk is uitstekend. Ik heb er echter nog niet mee gereden en zal de bevinden met jullie delen.
Ik heb me overigens ook nog laten leiden door de prachtige semi-wetenschappelijke tests en vergelijkbare foto's van de lamp in de praktijk voor een enorm aantal modellen : http://road.cc/content/review/108798-ca ... ront-light (zie onderaan de test).
Koplamp met specieke wensen : Gouden tip?
ja die heb ik toen ook bekeken en i.c.m. de prijs had ik zoiets van dat wordt hem.
Ik heb er zelfs nog anderhalve maand op moeten wachten maar ik vind het wel waard om te wachten
Ik heb de lezyne`s verkocht en die doen het vergelijkbaar maar zijn wel veeeeel duurder
Ik heb er zelfs nog anderhalve maand op moeten wachten maar ik vind het wel waard om te wachten
Ik heb de lezyne`s verkocht en die doen het vergelijkbaar maar zijn wel veeeeel duurder
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
En om het topic af te sluiten : Vanavond 55 km gereden met deze topper, waarvan delen in het aardedonker (voor de kenners van omgeving A'dam : Ronde Hoep is heel donker in het donker). Superzicht en lamp zit goed op het stuur. Capaciteit van de batterij niet kunnen testen (hij deed het nog na 1:45u op hoogste stand maar dat was te verwachten).
Topper dus en nogmaals dank voor alle adviezen.
Topper dus en nogmaals dank voor alle adviezen.