Ik heb vandaag voor het eerst een workout met Garmin Trainingcenter gemaakt, op de Garmin gezet en de workout goed kunnen afwerken buiten op de fiets. Na afloop wilde ik ook de hartslag/gps data uitlezen, maar het lijkt of de Garmin dat niet opslaat. Klopt dit?
Ik zou ook graag hem op 'auto pause' zetten, maar weet ook niet hoe dit moet bij een workout?
Dank voor je moeite.
Jorrit
Garmin 810: hoe data van workout ophalen?
-
jorritkelderman
- Forum-lid
-
sjoerd1705
- Forum-lid
ik heb een 800 dus wellicht komt dit niet overeen met de 810
Als je de workout begint duw je op de startknop.
Als de workout klaar is krijg je een melding in het scherm workout voltooid.
Als je dan de bewaar knop inhoud dan pas slaat hij deze workout op.
Of de auto pauze werkt bij een workout heb ikzelf nog niet geprobeerd.
Maar bij de 800 is de start knop ook de pauze knop.
Als je de workout begint duw je op de startknop.
Als de workout klaar is krijg je een melding in het scherm workout voltooid.
Als je dan de bewaar knop inhoud dan pas slaat hij deze workout op.
Of de auto pauze werkt bij een workout heb ikzelf nog niet geprobeerd.
Maar bij de 800 is de start knop ook de pauze knop.
Je kan ook een pauze instellen onder instellingen. Wanneer de snelheid lager is dan X (zelf in te stellen) gaat de garmin uit zichzelf op pauze. Stel deze snelheid x niet te laag in. Want dan gaat die nooit op pauze. Ik heb hem zelf op 4km/u staan
Voor de rest adviseer ik je het volgende topic ffffff door te lezen veel plezier http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=6796
Voor de rest adviseer ik je het volgende topic ffffff door te lezen veel plezier http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=6796
-
jorritkelderman
- Forum-lid
dank voor jullie reactie Sjoerd en Remco, ik heb alles gedaan zoals jullie aangeven. Ik denk dat er iets mis is gegaan met opslaan. Ik ga het nog eens testen.
-
sjoerd1705
- Forum-lid
als je iets wilt opslaan met je de toets lang inhouden (2 a 3 seconden)
vervolgens telt de garmin af wat zichtbaar is op het scherm 5-4-3-2-1 pas dan is het opgeslagen (bij de 800 dan)
je kunt inderdaad ook een auto pauze instellen als je lager een x aantal km/uur rijd.
werkt dat ook bij een workout remco?
vervolgens telt de garmin af wat zichtbaar is op het scherm 5-4-3-2-1 pas dan is het opgeslagen (bij de 800 dan)
je kunt inderdaad ook een auto pauze instellen als je lager een x aantal km/uur rijd.
werkt dat ook bij een workout remco?
Dat laatste weet ik niet zeker sjoerd gewoon ff testen.
Ik werk nooit met workouts. :0
Ik werk nooit met workouts. :0