Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Vraag over Mavic Zxellium schoenen

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 01 nov 2013 19:46

:-)
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5317
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 01 nov 2013 19:48

:mrgreen: :mrgreen:
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 01 nov 2013 20:26

@Boswielrenner: wacht nog ff met kopen. Heb de Sint net een mail teruggestuurd.

Beste Sint, het was te proberen hè? Ik heb je (ik heb dus de leeftijd om je te zeggen), inderdaad voor de gek gehouden maar... Wie houdt er honderdduizenden kinderen voor de gek? Daarom mijn laatste poging voor het krijgen van nieuwe fietsschoenen. Sint, zal ik net zoals Prem gaan roepen dat jij niet bestaat en dat je als de zogenaamde Sint het slechte voorbeeld geeft door zonder helm op Amerigo te rijden? En als het nodig zal zijn dan zal ik er een petitie voor opstarten en dat gaat er voor jouw zonder mijter niet goed uitzien Sint. Je ziet er met een helm op dan echt niet uit bij de intocht hoor, geloof me. Dus, graag toch de Fury's in maat 42 2/3. Geel of zwart maakt niet uit. Oh ja Sint, bijna vergeten. De schoenmaat van @Boswielrenner geef ik je nog wel door.

Gr, @Flores

Hartstikke offtopic. Sorry, het vrijdag.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

rogersantos
Forum-lid
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 jul 2007 23:29

rogersantos 30 mar 2014 19:17

Is de Maxi versie echt 'veel' breder dan de normale versie? Heb ze laatst aangehad, maar het zat vervelend aan de buitenkant van mijn voet..

Gebruikersavatar
boswielrenner
Forum-lid
Berichten: 3042
Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08

Gebruikersavatar boswielrenner 30 mar 2014 21:03

Het is een paar mm, maar in de praktijk scheelt dat veel. Je moet wel goed naar de maattabel van mavic kijken. Meet de lengte van je voet in cm en kijk in de tabel. De Maxi valt breder, maar qua lengte vallen ze nog steeds klein en heb je doorgaans een maat groter nodig. Dus de maxi valt niet groter in de lengte!!!!!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29

Plaats reactie