Specialized Roubaix 61 cm
Ik ben op zoek naar een Specialized Roubaix met een framemaat van 61 cm. Aangezien mijn budget beperkt is ben ik op zoek naar een mooie 2e hands / overjarig model.
Wanneer je een dergelijke fiets in de aanbieding hebt of iemand weet dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Wanneer je een dergelijke fiets in de aanbieding hebt of iemand weet dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Haha, vind je het zo erg? Vind het nog wel meevallen. Verhouding is alleen niet zo mooi vind ik zelf maar ik pas nou eenmaal niet op een kleiner frame.kees0251 schreef:Tering wat een gedrocht.
Moet wel zeggen dat ik inderdaad die roze-achtige streep over het hele frame niet direct heel mooi vind.
@JDK
Ik woon niet bepaald in de buurt van Antwerpen dus wil niet zomaar een ritje daar naar toe maken. Zelf heb ik niet enorm veel verstand van racefietsen. Is dit het geld waard denk je? Moeite om er heen te rijden?
Verder vraag ik me af hoe het zit met de maat 62, ik kan namelijk alleen maar een maat 61 vinden van de serie Roubaix. Uiteraard zal ik dit de verkoper ook vragen.
Verder vroeg ik me af hoe je deze advertentie hebt gevonden. Als ik nu op marktplaats zoek dan vind ik hem zelf niet namelijk. Tips?
Ik woon niet bepaald in de buurt van Antwerpen dus wil niet zomaar een ritje daar naar toe maken. Zelf heb ik niet enorm veel verstand van racefietsen. Is dit het geld waard denk je? Moeite om er heen te rijden?
Verder vraag ik me af hoe het zit met de maat 62, ik kan namelijk alleen maar een maat 61 vinden van de serie Roubaix. Uiteraard zal ik dit de verkoper ook vragen.
Verder vroeg ik me af hoe je deze advertentie hebt gevonden. Als ik nu op marktplaats zoek dan vind ik hem zelf niet namelijk. Tips?
Ik vind deze fiets wel; hij staat in de verkeerde rubriek (sport- en tourfietsen), maar als je specialized roubaix zonder rubriek intoetst, vind je deze gewoon.
Het moet een maat 61 zijn.
Als je geen verstand van fietsen hebt, dan zou ik altijd iemand meenemen die dat wel heeft voor dat geld, zeker bij een carbon frame.
Het moet een maat 61 zijn.
Als je geen verstand van fietsen hebt, dan zou ik altijd iemand meenemen die dat wel heeft voor dat geld, zeker bij een carbon frame.