Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!
-
styler
- Forum-lid
styler
18 okt 2013 21:40
Beste monsieurpinot,
Is het echt spam? Ik zie dat er vanaf deze post naar mijn site gelinkt wordt. Iemand heeft een vraag en ik ga daar actief op af om de topic starter advies te willen geven als hij dat wilt.
Ik noem geen prijzen, ik geef geen ongevraagd advies... ik geef alleen aan dat als hij wilt contact met me kan opnemen...
Ik vraag me af of dit echt kwaad kan

-
flores
- Forum-lid
flores
18 okt 2013 21:56
styler schreef:Beste monsieurpinot,
Is het echt spam? Ik zie dat er vanaf deze post naar mijn site gelinkt wordt. Iemand heeft een vraag en ik ga daar actief op af om de topic starter advies te willen geven als hij dat wilt.
Ik noem geen prijzen, ik geef geen ongevraagd advies... ik geef alleen aan dat als hij wilt contact met me kan opnemen...

Het zal wel niet toepasselijk op een forum maar ik heb er zelf weinig moeite mee.
Hoe meer linkjes etc. hoe liever
Af en toe zie ik bijvoorbeeld ook een bericht van een BBB medewerker die een product benoemd of advies geeft waar "wij" een voordeel uit kunnen halen, dus...
Het blijft aan een lezer zelf, wat hij/zij er mee wil doen.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
-
monsieurpinot
- Forum-lid HC
monsieurpinot
19 okt 2013 10:44
53x11 schreef:
Hint:
(hoop ik toch)
(maar wel gaaf dat je een eps groep op je fiets hebt)

-
arend71
- Forum-lid
arend71
19 okt 2013 10:53
styler schreef:Beste monsieurpinot,

Als iemand in positieve zin naar zijn eigen bedrijf/werkgever verwijst is er sprake van spam. Nut of onnut zijn geen relevante vraagstukken in deze.
-
odegraaff
- Forum-lid
odegraaff
19 okt 2013 10:53
Ik denk IMHO dat idd de vergelijking tussen de twee fietsen niet echt mogelijk is.
Maar het ligt er ook aan hoe groot hij is. De willier is niet echt voor hele grote mensen, de Merida wat meer.
Maar ook de geometrie van beiden is heel anders.
Persoonlijk zou ik op beiden een proefrit willen maken voordat ik zoveel geld ga uitgeven.
Ik denk dat een goede LBS je echt wel kan helpen en niet je alleen de duurste fiets wil aansmeren.