welke zou ik nouw kiezen
- boswielrenner
- Forum-lid
Sorry hoor, maar het is tenenkrommend als iemand geen leestekens gebruikt en slecht Nederlands hanteert.
Een typo is geen probleem, maar laten we proberen een beetje fatsoenlijk op het forum te schrijven met z'n allen.
Om terug te komen op de vraag van de topic starter; zolang je niet meer info geeft over hoe je wilt rijden, waar je wilt rijden en wat je niveau is, kunnen we niet echt goed adviseren.
Een typo is geen probleem, maar laten we proberen een beetje fatsoenlijk op het forum te schrijven met z'n allen.
Om terug te komen op de vraag van de topic starter; zolang je niet meer info geeft over hoe je wilt rijden, waar je wilt rijden en wat je niveau is, kunnen we niet echt goed adviseren.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Afgezeken? Er wordt op een ludieke manier aangegeven dat de spelling van bas niet je van het is.
Als je een vraag hebt, dan doe je je best om deze zo volledig mogelijk te stellen. Heb ik ook ondervonden.
Als dit zijn best is, dan is het misschien helemaal niet zo'n slecht advies....
Als je een vraag hebt, dan doe je je best om deze zo volledig mogelijk te stellen. Heb ik ook ondervonden.
Als dit zijn best is, dan is het misschien helemaal niet zo'n slecht advies....

Je hebt wel een punt natuurlijk. Ik was in een beetje een narrige bui gisteren, en als iemand in korte tijd diverse posts plaatst waarin hij het oa heeft over "me" fiets, dan schiet ik acuut in een grammar-nazi reflex.theov schreef:Maar aan de andere kant; Is het wel nodig om dit nieuw forumlid zo te behandelen.
Vol trots zet hij een foto van zijn fiets op het forum en gelijk wordt hij afgekraakt.
Hier vraagt hij gewoon een simpele vraag, waarschijnlijk omdat hij nog een aardige leek is, en wordt afgezeken om zijn taalgebruik.
Ik snap dit soort opmerkingen richting een nieuw forumlid niet.
Als hij al al een tijdje dit soort berichten en taalgebruik zou plaatsen wel maar nu, nee, geen begrip voor.
En vwb de vraag; ik ben het met de stelling van zorroi eens.
Ik zal het niet meer doen (proberen toch althans)

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Volgens mij is TS inmiddels al lang afgehaakt. 

Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
dit lijkt me niet de bedoeling van dit forum, die willier staat vermoed ik in nog wel wat meer winkels in nlstyler schreef:Spam
Ach, als je € 5000 of meer binnen kunt halen kun je allicht een poging wagenmonsieurpinot schreef:dit lijkt me niet de bedoeling van dit forum, die willier staat vermoed ik in nog wel wat meer winkels in nlstyler schreef:Spam

Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
uit eigen ervaring met de eps groep: die batterij gaat echt niet zo snel leeg. De handleiding van de 2013 versie geeft aan dat je (bij normaal gebruik vermoed ik) 2.000 km met een vol opgeladen batterij kunt doen.nijkie schreef:Dan voor de Merida nouw gaan.thebas schreef:Wat ik der mee wil doen is veel afstanden rijden en de bergen in
Als je veel afstanden rijdt heb je kans dat de batterij leeg gaat met eps en exstra snel als je in de bergen gaat fietsen,
Kort en vlak dan de Willier nemen.
Dan kan ts beter de Willier nemen in dit geval.monsieurpinot schreef:uit eigen ervaring met de eps groep: die batterij gaat echt niet zo snel leeg. De handleiding van de 2013 versie geeft aan dat je (bij normaal gebruik vermoed ik) 2.000 km met een vol opgeladen batterij kunt doen.nijkie schreef:Dan voor de Merida nouw gaan.thebas schreef:Wat ik der mee wil doen is veel afstanden rijden en de bergen in
Als je veel afstanden rijdt heb je kans dat de batterij leeg gaat met eps en exstra snel als je in de bergen gaat fietsen,
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Hint:monsieurpinot schreef:uit eigen ervaring met de eps groep: die batterij gaat echt niet zo snel leeg. De handleiding van de 2013 versie geeft aan dat je (bij normaal gebruik vermoed ik) 2.000 km met een vol opgeladen batterij kunt doen.nijkie schreef:Dan voor de Merida nouw gaan.thebas schreef:Wat ik der mee wil doen is veel afstanden rijden en de bergen in

(hoop ik toch)
(maar wel gaaf dat je een eps groep op je fiets hebt)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?