Versleten Campagnolo Record vierkante as (rechter cup)
Voor heel weinig ben ik opzoek naar de rechter cup van een Campagnolo Record vierkante as. Heeft iemand nog een totaal versleten as waarvan de cup nog goed is?

Laatst gewijzigd door masterb op 28 sep 2013 16:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat is een goede, ITA draad
-
- Forum-lid
Ik heb nog een compleet nieuwe bottombracket van Campagnolo Veloce liggen met vierkante as. NIET gebruikt.
BB6-VL1l Veloce B Bracket 111mm - ITA . Volgens mij zou je die ook kunnen gebruiken.
Ter overname voor € 20
BB6-VL1l Veloce B Bracket 111mm - ITA . Volgens mij zou je die ook kunnen gebruiken.
Ter overname voor € 20
Nee Record en Chorus zijn anders dan de rest. Volgens mij heeft csteenbe nog wel wat liggen?
-
- Forum-lid HC
Ik heb nog een chorus liggen, lager defect maar cups zijn nog goed. Kun je ophalen of ik stuur hem naar je toe voor de verzendkosten.
Heeft op mijn Giant TCR gezeten, ik weet niet of dat de goede draad is.
Heeft op mijn Giant TCR gezeten, ik weet niet of dat de goede draad is.

Nee.
Laatst gewijzigd door havana op 28 sep 2013 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Ehhhh nee dus! Excuses.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik heb nog wel enkele gebruikt Chorus ITA waarvan er eentje weg kan, mocht je de cup zelf niet vinden. even PB indien interesse.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®

Bedankt voor allemaal voor het aanbod. Ik wil alleen echt specifiek een Record rechter cup. Ik heb verschillende Chorus assen zelf liggen en wilde deze Record as ook compleet krijgen.
-
- Forum-lid HC
Chorus rechts = record rechts cups kun je gewoon omzetten (enkel de as is anders dwz de fake carbon bus)