Assos: echt en nep
- daniel1975
- Forum-lid HC
De nieuwe assos broeken lijken idd wel echt zwart te blijven. De oude broeken waren jn no time grijs, heel storend.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik geloof onmiddellijk dat het kwalitatief goed spul is, ik heb het zelf nooit aangehad dus ik moet daar maar op vertrouwen.
Assos vind ik veel te duur en niet mooi bovendien. Smaken verschillen maar ik hou niet zo van die Karl Lagerfelt stijl.
Castelli vind ik wel mooi (Italiaans he) en iets minder aan de prijs.
Ik heb een goedkoop rotbroekie van Pearl Izumi en dat is ook nog steeds zwart.:p
Ach misschien krijg ik nog wel eens een mooi Castelli item voor mijn verjaardag ofzo...
Assos vind ik veel te duur en niet mooi bovendien. Smaken verschillen maar ik hou niet zo van die Karl Lagerfelt stijl.
Castelli vind ik wel mooi (Italiaans he) en iets minder aan de prijs.
Ik heb een goedkoop rotbroekie van Pearl Izumi en dat is ook nog steeds zwart.:p
Ach misschien krijg ik nog wel eens een mooi Castelli item voor mijn verjaardag ofzo...
Veni. Vidi. Fietsie.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Castelli maakt prachtige broeken, rij je zeker niet mee voor aap hoor 

Maar helaas niet de standaard zwarte uno... Alleen als je van een rode of witte broek houdt kun je voordelig een uno scoren.johoop schreef:Vandaag en morgen bij mantel Assos met 30% korting
Behalve als je maat L hebt.hanz1963 schreef:Maar helaas niet de standaard zwarte uno... Alleen als je van een rode of witte broek houdt kun je voordelig een uno scoren.johoop schreef:Vandaag en morgen bij mantel Assos met 30% korting
Trappe doe je met je benen.
- boswielrenner
- Forum-lid
@Daniel: Welke Rapha broek en welke maat?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- boswielrenner
- Forum-lid
Mijn broeken blijven inderdaad zwart. Vraag me nu wel af wat jullie grijs noemen en ik zwart. Als ik de Assos broeken qua kleur vergelijk met de andere broeken die ik heb van bijv. Specialized, Rapha, Castelli en Sugoi om maar eens wat te noemen, zie ik geen verschil. Het is trouwens bij Assos heel belangrijk dat je de goede maat koopt. Assos zit vaak niet echt lekker als je de kleding aan hebt, maar gaat pas goed zitten op de fiets.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Lekker inhoudelijke reactie op de openingspost...dolk schreef:Als je bereid bent om 180 euro voor een fietsbroek uit te geven, spoor je niet helemaal!
Verder herken ik de algemene strekking wel; zwart wordt bij mij ook grijs, rood blijft wel rood. Ondanks dat, super broeken en voor mij goede pasvorm.
Overigens; weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp, ongeacht wat het is, zal ik nooit nep kopen hoe mooi het ook lijkt. Nep is nep en is voor mensen die er "bij willen horen" en op de merkjes kicken.
-
- Forum-lid
Gisteren een rode UNO aan mezelf geschonken 

- daniel1975
- Forum-lid HC
M, de standaard (classic heet dat toch?).boswielrenner schreef:@Daniel: Welke Rapha broek en welke maat?
- Matthijs1973
- Forum-lid
bij mantel was het dus 30% korting op ALLE Assoskleding
helaas geen maatje L in de lange broeken meer aanwezig...
en moet ieder assos-topic weer vol staan van wastips en mensen die het te duur vinden en het geld niet waard?
nep is nep en zeker bij kleding veel voorkomend, het valt me de laatste maand pas op dat er veel Assos-imitatietroep wordt aangeboden op marktplaats. Er is vast vrij recent een chinees-naaifabriekje aan de slag gegaan en daarop volgend een paar sneue handelaren die dit verpatsen op marktplaats......

en moet ieder assos-topic weer vol staan van wastips en mensen die het te duur vinden en het geld niet waard?
nep is nep en zeker bij kleding veel voorkomend, het valt me de laatste maand pas op dat er veel Assos-imitatietroep wordt aangeboden op marktplaats. Er is vast vrij recent een chinees-naaifabriekje aan de slag gegaan en daarop volgend een paar sneue handelaren die dit verpatsen op marktplaats......