Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Nieuwe Italiaan

poeske
Forum-lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 aug 2013 10:24
Locatie: Utrecht

poeske 08 sep 2013 13:30

Paulus79 schreef:In dat opzicht heb ik er gewoon te weinig verstand van en ben is juist naar zo'n winkel gegaan voor de
goede expertise zeg maar.
Als ik mijn binnenbeen lengte opmeet kom ik uit op 82.5 en ik ben 1.75 lang
Zal dan een M of L worden. In mijn geval had ik mijn huidige fiets bij me. Die hebben we opgemeten, en de testfiets hieraan aangepast. De positie van de benen was identiek, de positie van de bovenkant lichaam was anders. De volgende dag had ik wat rugpijn van de andere positie. Ik denk dat de verkoper in Overasselt er wel verstand van heeft, maar dat ze ook graag verkopen. Kreeg meteen een mooie aanbieding mee.

Paulus79
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 aug 2013 10:22
Locatie: Tienhoven ZH

Paulus79 08 sep 2013 14:35

Dan gaat ik er maar vanuit dat het allemaal wel goed komt !
Insieme a te tutto diventa bellissimo

Gebruikersavatar
poets
Forum-lid
Berichten: 656
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:54

Gebruikersavatar poets 08 sep 2013 16:11

goed informeren hier op het forum als het gaat om de maat
het personeel daar wisselt nl met de regelmaat van de klok zoals eerder gezegd

bschrauwen
Forum-lid
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 sep 2013 08:08

bschrauwen 09 sep 2013 08:13

Goede informatie en service van een FM is goudwaard. Ik zou, vooral als beginner, nooit een racefiets
kopen zonder goed te zijn opgemeten. Bij veel goede FM kun je dit tegen een kleine vergoeding (+/- € 20)
laten doen. Als je bij hen dan de fiets besteld is het gratis meestal en krijg je 1 of 2 servicebeurten er
ook nog bij.

Gebruikersavatar
nijkie
Forum-lid HC
Berichten: 8548
Lid geworden op: 04 aug 2010 23:11
Locatie: Ernem

Gebruikersavatar nijkie 09 sep 2013 19:48

bschrauwen schreef:Goede informatie en service van een FM is goudwaard. Ik zou, vooral als beginner, nooit een racefiets
kopen zonder goed te zijn opgemeten. Bij veel goede FM kun je dit tegen een kleine vergoeding (+/- € 20)
laten doen. Als je bij hen dan de fiets besteld is het gratis meestal en krijg je 1 of 2 servicebeurten er
ook nog bij.
In je eigen post" Beginnende fietser" rep je met geen woord over opmeten en je gaat een ander hier advies geven om je te laten opmeten.
Ook betreft service beurten gratis waarschijnlijk bij aankoop.
Of zie ik iets over het hoofd?
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5309
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 09 sep 2013 19:58

nijkie schreef:
bschrauwen schreef:Goede informatie en service van een FM is goudwaard. Ik zou, vooral als beginner, nooit een racefiets
kopen zonder goed te zijn opgemeten. Bij veel goede FM kun je dit tegen een kleine vergoeding (+/- € 20)
laten doen. Als je bij hen dan de fiets besteld is het gratis meestal en krijg je 1 of 2 servicebeurten er
ook nog bij.
In je eigen post" Beginnende fietser" rep je met geen woord over opmeten en je gaat een ander hier advies geven om je te laten opmeten.
Ook betreft service beurten gratis waarschijnlijk bij aankoop.
Of zie ik iets over het hoofd?
+1 En ik zie ook adviezen op vragen van anderen over de aanschaf van een nieuwe fiets terwijl je zelf de vraag stelt :?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5309
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 09 sep 2013 19:59

.
Laatst gewijzigd door JPAR op 09 sep 2013 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Paulus79
Forum-lid
Berichten: 107
Lid geworden op: 22 aug 2013 10:22
Locatie: Tienhoven ZH

Paulus79 09 sep 2013 20:13

Ik neem aan dat een ieder hier de beste bedoeling heeft om mij te helpen/adviseren dus iedereen bedankt voor alle hulp en advies !
Zoals al eerder gemeld heb heb ik inmiddels de Wilier GTR 2014 besteld en heb voor mijn gevoel een super mooie/goede fiets uitgekozen !! :D :D
Na wat minder en wat goede berichten over Italworks vernomen te hebben ga ik er vanuit
dat ik daar in goede handen ben, maar wel in de gaten hou dat ik er een beetje bovenop moet zitten daar. :roll: :roll: :geek: :geek:

En nu maar hopen dat ie er snel is zo dat ik hem hier snel kan tonen !!
Insieme a te tutto diventa bellissimo

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5309
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 09 sep 2013 20:35

Yep, ben benieuwd. Ik hoop mijn nieuwe fiets ook een dezer dagen te mogen ontvangen. Ben nu al bijna 5 weken zonder fiets.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Plaats reactie