Over de wielersport en zijn beoefenaars.

WK 2010 Geelong

oldboy
Forum-lid
Berichten: 380
Lid geworden op: 11 apr 2008 09:46

oldboy 24 sep 2010 13:28

Zo dat wordt voor de wegrit mannen elite idd nachtwerk. Helemaal het tijd-verschil vergeten!

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37704
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 24 sep 2010 14:11

Mooi, finale dames op acceptabel tijdstip kijken :D
Less is bore

daj
Forum-lid
Berichten: 712
Lid geworden op: 20 jul 2007 18:50

daj 24 sep 2010 20:10

Amclassic-fan schreef:De klok wordt niet in Nederland verzet, maar daar in Australië. De zomertijd gaat daar in de nacht van zaterdag op zondag in, dus voordat het WK start. De wintertijd in Nederland duurt nog een paar weken langer.


Ik zat weer eens niet goed na te denken ;) ik zet de wekker zondagochtend wel op 6:30 ofzo.

michie23
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 13 jul 2010 16:51

michie23 26 sep 2010 15:39

Nachtje doorhalen is ook wel aantrekkelijk, hele nacht door pasta en pizza eten :D
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;

eelcoz

eelcoz 27 sep 2010 13:03

Ik ben afgelopen zaterdag verhuisd en op de een of andere manier was ik in de veronderstelling dat het WK dit weekend was. Dus ik zaterdagavond snel de TV installeren, en zondagochtend heel vroeg opgestaan om te gaan kijken. Ik begreep alleen maar niet waarom de NOS het niet uitzond, en ook op Sporza niets te vinden. Toen begon me iets te dagen...... Treurig.

patmaessen
Forum-lid
Berichten: 1790
Lid geworden op: 22 aug 2006 15:22

patmaessen 27 sep 2010 13:05

Stond net op de site van het AD

GEELONG - De politie in het Australische Geelong wil dat de wielrenners die inmiddels ter plekke druk aan het trainen zijn voor de wereldtitelstrijd zich aan de verkeersregels houden. ,,Ze gaan op de bon als ze de regels overtreden, al is het de wereldkampioen zelf'', sprak senior-sergeant Shane Coles vanmorgen.

De meeste deelnemers aan de strijd om de regenboogtruien die woensdag begint zijn inmiddels gearriveerd en maken hun rondjes op het parkoers dat nog steeds niet afgesloten is. Volgens de lokale agenten worden daarbij de verkeersregels structureel overtreden: stoplichten worden genegeerd en renners rijden met meer dan twee naast elkaar.

,,Alle verloven zijn ingetrokken voor dit evenement, we houden alles scherp in de gaten'', aldus Coles, wiens landgenoot Cadel Evans de regerend wereldkampioen bij de profs is. (ANP)

lunaton
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 24 feb 2009 14:28

lunaton 27 sep 2010 19:02

patmaessen schreef:Stond net op de site van het AD

GEELONG - De politie in het Australische Geelong wil dat de wielrenners die inmiddels ter plekke druk aan het trainen zijn voor de wereldtitelstrijd zich aan de verkeersregels houden. ,,Ze gaan op de bon als ze de regels overtreden, al is het de wereldkampioen zelf'', sprak senior-sergeant Shane Coles vanmorgen.

Volgens de lokale agenten worden daarbij de verkeersregels structureel overtreden: stoplichten worden genegeerd en renners rijden met meer dan twee naast elkaar.
(ANP)


die fietshooligans alweer! (-:

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37704
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 sep 2010 19:04

eelcoz schreef:Ik ben afgelopen zaterdag verhuisd en op de een of andere manier was ik in de veronderstelling dat het WK dit weekend was. Dus ik zaterdagavond snel de TV installeren, en zondagochtend heel vroeg opgestaan om te gaan kijken. Ik begreep alleen maar niet waarom de NOS het niet uitzond, en ook op Sporza niets te vinden. Toen begon me iets te dagen...... Treurig.


LOL, ook ik heb mij een weekend vergist.......
Less is bore

michie23
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 13 jul 2010 16:51

michie23 28 sep 2010 14:19

2 uur begint de wegrace voor profs las ik in het AD. Er word overigens zonder oortjes gereden dus het is weer ouderwets knallen?
http://www.twitter.com/maweijenberg" onclick="window.open(this.href);return false;

trekshack
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 11 dec 2009 21:45
Locatie: Roeselare

trekshack 29 sep 2010 18:09

Taylor Phinney heeft gedaan wat van hem verwacht werd en dat is winnen!!! Chapau voor Phinney.

Mvg, TrekShack
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 29 sep 2010 18:15

Ik lees net dat de complete Belgische ploeg door de Australische politie van de weg gehaald is omdat ze een file veroorzaakten. Ik dacht dat het zo'n topsportvriendelijk land was, dat Australie....

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27576
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 29 sep 2010 18:21

Daniel1975 schreef:
eelcoz schreef:Ik ben afgelopen zaterdag verhuisd en op de een of andere manier was ik in de veronderstelling dat het WK dit weekend was. Dus ik zaterdagavond snel de TV installeren, en zondagochtend heel vroeg opgestaan om te gaan kijken. Ik begreep alleen maar niet waarom de NOS het niet uitzond, en ook op Sporza niets te vinden. Toen begon me iets te dagen...... Treurig.


LOL, ook ik heb mij een weekend vergist.......


Komt waarschijnlijk doordat er bij Sporza sinds een maand al niet anders wordt gedaan dan slap lullen over het WK....

Plaats reactie