Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

Het grote vrijdagmiddag topic: Tino B. en zijn Duell

Karl66
Forum-lid
Berichten: 2362
Lid geworden op: 23 apr 2012 00:19
Locatie: Emmen

Karl66 09 aug 2013 11:27

tino beunk schreef: Tot op heden ben ik nog steeds op zoek naar een fiets!
Als jij nou een gezocht advertentie op MP plaatst, dan gaan wij wel reageren :twisted:
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

Gebruikersavatar
fietser1972
Forum-lid
Berichten: 551
Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50

Gebruikersavatar fietser1972 09 aug 2013 11:34

Ben trouwens ook benieuwd hoe het is afgelopen met zijn conflict over de verkoop van een telefoon die nooit is aangekomen. Zie http://www.eerstehulpbijrecht.nl/forum/ ... ment-29909
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral

tino beunk

tino beunk 09 aug 2013 11:51

Erg jammer dat er tegenwoordig niet kan worden uitgegaan van de goedheid van de mens. Ik heb totaal niemand voor de kop willen stoten.. dus laten we hier gewoon een gezellig vrijdagmiddag topic van maken ipv verwijten naar elkaar lopen slingeren, die nergens op gebaseerd en niet op waarheid zijn berust.

En fietser uit de jaren 70, die telefoon is gewoon aangekomen, maar die vraag had je me persoonlijk kunnen stellen ipv iedereen achter je hand te zetten en mij als pisang te kiezen.

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 8959
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 09 aug 2013 11:53

@tino: iets met stizitten als je geschoren wordt?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

japiecarbon
Forum-lid HC
Berichten: 5230
Lid geworden op: 09 jan 2007 23:05

japiecarbon 09 aug 2013 12:17

tino beunk schreef:Heb het verhaal uitgelegd. Het blijft voor jullie misschien een vreemd verhaal. Jullie mogen best denken wat jullie willen, maar ik probeer hier op een eerlijke manier het verhaal uit te leggen, en gespam op een forum is zeker niet de bedoeling.

En toch is het waarheid als een koe dat ik hem voor iemand anders op internet heb gezet. Normaal ook normaalste zaak van de wereld ophetkantje dat diegene de fiets op mp zou zetten, maargoed niet bij de evt gevolgen over nagedacht.

Wil dit dan ook laten rusten en jullie zeker bedanken voor de info (want daar ging het om).

Er zat zeker geen kwade bedoeling bij heren.. en laten we samen genieten van de o zo mooie sport!
Hoe ben jij eigenlijk aan de foto's gekomen??

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 09 aug 2013 12:19

Ik kwam terug van vakantie en het eerste topic dat ik opende wat dit topic. Zelden zo gelachen.... :D

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 09 aug 2013 12:22

Het lijkt wel een duel ;)
Addict R1

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16425
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 09 aug 2013 12:25

japiecarbon schreef:
tino beunk schreef:Heb het verhaal uitgelegd. Het blijft voor jullie misschien een vreemd verhaal. Jullie mogen best denken wat jullie willen, maar ik probeer hier op een eerlijke manier het verhaal uit te leggen, en gespam op een forum is zeker niet de bedoeling.

En toch is het waarheid als een koe dat ik hem voor iemand anders op internet heb gezet. Normaal ook normaalste zaak van de wereld ophetkantje dat diegene de fiets op mp zou zetten, maargoed niet bij de evt gevolgen over nagedacht.

Wil dit dan ook laten rusten en jullie zeker bedanken voor de info (want daar ging het om).

Er zat zeker geen kwade bedoeling bij heren.. en laten we samen genieten van de o zo mooie sport!
Hoe ben jij eigenlijk aan de foto's gekomen??
Die heeft zijn vriend hem gemaild... :?
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
JPAR
Forum-lid HC
Berichten: 5508
Lid geworden op: 11 jul 2013 12:57
Locatie: Leeuwarden

Gebruikersavatar JPAR 09 aug 2013 12:26

tino beunk schreef:Erg jammer dat er tegenwoordig niet kan worden uitgegaan van de goedheid van de mens. Ik heb totaal niemand voor de kop willen stoten.. dus laten we hier gewoon een gezellig vrijdagmiddag topic van maken ipv verwijten naar elkaar lopen slingeren, die nergens op gebaseerd en niet op waarheid zijn berust.

En fietser uit de jaren 70, die telefoon is gewoon aangekomen, maar die vraag had je me persoonlijk kunnen stellen ipv iedereen achter je hand te zetten en mij als pisang te kiezen.
Hoi Tino,

Bedankt voor het blijven voeden van dit vrijdagmiddag topic. Bij deze willen we je dan ook vragen om komende week een nieuwe inzending te verzorgen!

Alvast bedankt! :D
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16425
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 09 aug 2013 12:41

En het is inmiddels daadwerkelijk vrijdagmiddag, er mag een biertje bij gedronken worden.
Campagnolo Ultra Dork

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 09 aug 2013 12:52

Ernie C. schreef:
Die heeft zijn vriend hem gemaild... :?
Diezelfde vriend die geen internet had bedoel je zeker of nee wacht, dat kan natuurlijk niet of toch weer wel. Dju toch, nu weet ik plots niet meer wat ik allemaal gezegd heb of niet. Alle teksten maar weghalen dan.

Kijk weer iets wat niet klopt. TS zei duidelijk dat: 'Ik heb hem nog gevraagd om een foto te maken van de velgen' maar om die dan in TS zijn bezit te krijgen had hij toch langs moeten gaan want die vriend had geen internet. Als TS dan dus langs was gegaan dan klopt de tekst 'Ik heb hem nog gevraagd om een foto te maken van de velgen' niet want dat had TS dan zelf gedaan.

Volgt U me nog :D :roll:
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16425
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 09 aug 2013 12:59

Dat vragen was mogelijk omdat de vriend waarschijnlijk dit apparaat heeft staan:
Afbeelding

Wat mij ook verbaast is dat de vriend geen internet = hoogst waarschijnlijk geen computer maar wel een digitale camera heeft...
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie