Racefiets winkels rond Vianen (utrecht)
-
materialist
- Forum-lid
Er is geen eer te behalen aan de beste wijn van 30 euro, er zit geen slechte bij, ze zijn allemaal goed. Het is wel een uitdaging om een goede rose van onder de 5 euro te vinden.
Ik ben vorige week de berg op gefietst met een geleende giant tcr alu. Staan, zitten, weg accelereren de berg op, in de bocht hard naar beneden door een paar kuilen. ik was onder de indruk hoe strak dat frame is. Strakker dan mijn canyon alu? de scott addict, en die caad10 met goedkope onderdelen die hier ook in de garage staat? Ik ga er dus eentje halen en optuigen met lichte onderdelen. Voor 850 euro kan je er geen buil aan vallen en is hij ook zo weer weg. De tour zal je er niet mee winnen maar dat deed de look 486 in 2004 ook niet, toch?
Ik ben vorige week de berg op gefietst met een geleende giant tcr alu. Staan, zitten, weg accelereren de berg op, in de bocht hard naar beneden door een paar kuilen. ik was onder de indruk hoe strak dat frame is. Strakker dan mijn canyon alu? de scott addict, en die caad10 met goedkope onderdelen die hier ook in de garage staat? Ik ga er dus eentje halen en optuigen met lichte onderdelen. Voor 850 euro kan je er geen buil aan vallen en is hij ook zo weer weg. De tour zal je er niet mee winnen maar dat deed de look 486 in 2004 ook niet, toch?
-
materialist
- Forum-lid
Okee, ik zal de tour er niet mee winnen maar met een giant tcr weet je het maar nooitkxlight schreef:In deze tijden weet je het maar nooitmaterialist schreef:De tour zal je er niet mee winnen maar dat deed de look 486 in 2004 ook niet, toch?
Ik heb mijn nieuwe C,dale supersix hier ook vorige week gehaald , er staan echt veel fietsen en in alle prijs klassen, zeker de moeite om even te gaan kijken .kxlight schreef:Wellicht zou je nog in Bruchem (cc5311) kunnen gaan kijken. Ook veel fietsen.
Zelf ben ik van de volgende erg gecharmeerd, echter niet mijn maat:
http://www.cc5311.nl/fiets/Fietsen/Gebr ... gnolo.html
succes met je keuze.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Deze voor je gevonden:
http://www.bike-discount.de/shop/a80126 ... n-6-0.html
Voor 1150 euro een full carbon fiets met nieuwste 105-groep. Ik zou t wel weten
http://www.bike-discount.de/shop/a80126 ... n-6-0.html
Voor 1150 euro een full carbon fiets met nieuwste 105-groep. Ik zou t wel weten
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Waarom niet?JobvH schreef:... en ik denk niet dat ik met een compact wil gaan rond fietsen![]()
What makes the boat go faster?
Het topic begon met een vraag over een goede fietsenwinkel. Na daadwerkelijk in een winkel naar keuze uitgebreid bemeten en geadviseerd te zijn, is het m.i. vreemd om met deze kennis naar de goedkoopste internet-aanbieding op jacht te gaan. Ga dan eerst naar de betreffende winkel terug, en bespreek het aanbod + alternatieven die je elders hebt gezien.
-
materialist
- Forum-lid
De vragensteller zoekt een fiets om de mont vent te beklimmen.
Uit het verhaal is duidelijk dat Job nul kennis heeft van fietsen ook na bezoek aan de fm.
Het advies van de fm,( de look ) is de oplossing van het probleem van de fm. Voor job zijn er betere alternatieven
Ik zie geen toegevoegde waarde van het advies van deze fm. Wat heeft Job aan dit advies? in mijn opinie helemaal niets. Laat de vragensteller zijn geluk ergens anders proberen
Uit het verhaal is duidelijk dat Job nul kennis heeft van fietsen ook na bezoek aan de fm.
Het advies van de fm,( de look ) is de oplossing van het probleem van de fm. Voor job zijn er betere alternatieven
Ik zie geen toegevoegde waarde van het advies van deze fm. Wat heeft Job aan dit advies? in mijn opinie helemaal niets. Laat de vragensteller zijn geluk ergens anders proberen