Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
23 jun 2013 21:59
TumTumTum schreef:De weinige keren dat ik iets van soort of een interview zag wilde hij juist zelf niet weer over die prikkeldraadval beginnen.
Omdat hij bang was dat hij dan weer begon te huilen

.
@Elefantino, De manier van koersen van Sky is volledig te rechtvaardigen, de manier waarop een heel peloton in het wiel van de Sky train zich naar de slachtbank laat leiden is echter niet om aan te gluren.
Campagnolo Ultra Dork
-
Dagmar
- Forum-lid
Dagmar
23 jun 2013 22:05
Hoe kun je iemand iets misgunnen als het een verdiende overwinning is? Media is shit, ik kijk alleen maar naar iemand die hard gewerkt heeft en goed is teruggekomen. Het parcours in Kerkrade is loodzwaar. Daar kan menig touretappe een puntje aan zuigen.
-
bmwpower
- Forum-lid
bmwpower
23 jun 2013 22:24
elefantino schreef:
Noem eens wat wapenfeiten uit de carriere van Hoogerland dan? Paar dagen bergtrui Tour en 3-daagse van West-Vlaanderen, veel verder kom ik niet.
Zullen we het dan ook eens over de wapenfeiten van bijv. Gesink hebben? Of Lars Boom? Dat is een heel ander paar mouwen, dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.
En Hoogerland is Nederlands kampioen..
Doe nou niet net of Gesink zo'n lekker indrukwekkende erenlijst heeft..
Ik denk dat de opmerking over Hoogerland meer ook te maken heeft met zijn stijl van rijden, lekker aanvallend. Misschien niet altijd verstandig, maar proberen zonder risico te rijden werkt ook niet zoals we aan Gesink zien.
Freude am Fahren
Giant TCR 1 '11
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
23 jun 2013 22:31
Dagmar schreef:Hoe kun je iemand iets misgunnen als het een verdiende overwinning is? Media is shit, ik kijk alleen maar naar iemand die hard gewerkt heeft en goed is teruggekomen. Het parcours in Kerkrade is loodzwaar. Daar kan menig touretappe een puntje aan zuigen.
Staat imho geen woord verkeerd!
Parcours heb ik zaterdag in de auto meegemaakt, het is slopend. Zit maar 2x een klein stukje 'ontspanning' in (na mont chevre en weg naar duivelsbos), verder continue op en af.
Ben wel soort van blij dat het volgend jaar weer Twente zal gaan worden, iets minder selectief. Kijk naar het enorm kleine aantal finishers vandaag en gister.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
ericpeters
- Forum-lid HC
ericpeters
23 jun 2013 23:18
bmwpower schreef:
Ik denk dat de opmerking over Hoogerland meer ook te maken heeft met zijn stijl van rijden, lekker aanvallend. Misschien niet altijd verstandig, maar proberen zonder risico te rijden werkt ook niet zoals we aan Gesink zien.
Ik vind Gesink een schoolvoorbeeld van niet slim rijden. (Onlangs nog door hemzelf getypecast op de Galibier) Wat dat betreft vind ik Hoogerland slimmer, hij heeft minder fysieke capaciteiten en weet dat én weet ook dat zijn concurrentie dat weet. Hij probeert daarom vaak op een onverwacht moment mee te zitten of weg te rijden en ja dat leidt maar heel weinig keer tot een overwinning, maar dat geld voor alle acties van bijna alle renners....dat krijg je als er maar 1 kan winnen.
-
Arno357
- Forum-lid
Arno357
24 jun 2013 08:11
Ik vind de reacties hier in dit draadje wat vreemd , Hoogerland toont emoties en wordt daarom een "jankerd "genoemd, dit is volgens mij onterecht. Emoties horen bij elke sport, en ik heb wel meer tranen gezien, oa Kneteman , Jansen toonden ook emoties en tranen. Ga zelf eens door een diep dal, en dan zou je ook wel eens zo kunnen reageren. Het is een soort ontlading.
Liever een Hoogerland met emoties en een terechte ( aanvallende ) winnaar dan een onderkoeld ijskonijn.
MVG Arno
-
fredhhw
- Forum-lid
fredhhw
24 jun 2013 08:13
Ik gun het Johnny van harte en hij reed gister dan ook heel goed, maar Johnny en slim rijden?
Het toppunt was het NK van vorig jaar; als een van de kanshebbers al in de 1e ronde wegrijden. Ik hoop dat hij nu snapt dat hij meer bereikt (wint) door ook eens af te wachten.
Ik vind hem qua koersen wel wat weghebben van Voeckler die valt ook vaak op de meest onlogische moment aan. Het verschil is dat Voeckler het dan vaak wel afmaakt en Johnny tot gisteren niet.
Maar misschien hoort die manier van koersen wel bij die korte broekjes van ze

-
Ernie C.
- Forum-lid HC
Ernie C.
24 jun 2013 08:25
Arno357 schreef:Ik vind de reacties hier in dit draadje wat vreemd , Hoogerland toont emoties en wordt daarom een "jankerd "genoemd, dit is volgens mij onterecht. Emoties horen bij elke sport, en ik heb wel meer tranen gezien, oa Kneteman , Jansen toonden ook emoties en tranen. Ga zelf eens door een diep dal, en dan zou je ook wel eens zo kunnen reageren. Het is een soort ontlading.
Liever een Hoogerland met emoties en een terechte ( aanvallende ) winnaar dan een onderkoeld ijskonijn.
MVG Arno
Reacties? Volgens mij is er slechts 1 echt negatieve reactie omtrent het gehuil van Johnny. Het is wel zo dat het mij nooit zo raakt als iemand op tv erg emotioneel wordt. Bij Johnny gebeurd dit toch regelmatig, niet onterecht overigens.
Ik heb ook zeker niet het idee dat hij zijn emoties commercieel uitbuit maar meer het idee dat de NOS in hem een makkelijk slachtoffer ziet om emo-tv te maken.
Campagnolo Ultra Dork
-
elefantino
- Forum-lid
elefantino
24 jun 2013 09:28
bmwpower schreef:elefantino schreef:
Noem eens wat wapenfeiten uit de carriere van Hoogerland dan? Paar dagen bergtrui Tour en 3-daagse van West-Vlaanderen, veel verder kom ik niet.
Zullen we het dan ook eens over de wapenfeiten van bijv. Gesink hebben? Of Lars Boom? Dat is een heel ander paar mouwen, dus ik begrijp je opmerking niet helemaal.
.
Leg ze maar eens naast elkaar, dan zul je het verschil wel zien.
-
marcvmegroot
- Forum-lid
marcvmegroot
24 jun 2013 11:23
Wat een zeikerds allemaal zeg.
De beste heeft gewoon gewonnen. Jammer dat het een andere coureur was dan jullie hadden gehoopt.
Is er is iemand die kleur geeft aan de koers(en) is het weer niet goed.
Het voordeel van het niet met oortjes rijden is ook nu weer duidelijk.
Mooie open koers met een terechte winnaar nml de sterkste van de dag.
En een lange erenlijst zegt niet alles over je kwaliteit maar misschien wel meer over het ploegenspel mede mogelijk gemaakt door de oortjes.
Vraag me wel eens af of Cavendish zoveel zou winnen als hij bij Blanco zou rijden

people are strange when you\'re a stranger
-
Gastheerg
- Forum-lid HC
-
Contact
Gastheerg
24 jun 2013 11:42
marcvmegroot schreef:Wat een zeikerds allemaal zeg.
Ik vond mijn reactie wel gaan

-
Gastheerg
- Forum-lid HC
-
Contact
Gastheerg
24 jun 2013 12:02
Je hebt je foto's zeker binnen