Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Te koop regelement aangepast!

Mighty Bike Mike
Forum-lid

Mighty Bike Mike 11 okt 2010 12:46

roro 27, zo je kunt lezen heb ik dat gedaan, thanks.

eruumpol, zo denk ik er ook over blijkbaar een aantal mensen hebben andere gedachten.
Ik zie dat jij ook al lid bent van 2006 en 37 posts hebt.
Je zult waarschijnlijk ook meer lezen als plaatsen.
Bedankt voor je antwoord aan mij zal het niet liggen.

eelcoz

eelcoz 11 okt 2010 12:47

[quote="-eric-"]Het zal wel aan mij liggen, ik fiets hier nog niet zolang rond, maar wat is / was de motivatie om de 25 posts regel in te voeren? Ik heb dat nooit helemaal begrepen, en zeker met de nieuwe regel om alles in één post te plaatsen en een 'anti-commercieel clausule' zou wat mij betreft de 25 posts regel wel bespreekbaar gemaakt worden.
Ik zie niet echt een nadeel van het achterwege laten van die regel. [/quote]

Volgens mij staat daar ergens een discussie over, weet alleen zo snel niet meer waar. Iemand?

Een argument voor de 25 posts-regel is dat de moderators niet altijd goed kunnen beoordelen of iemand hier alleen z'n spullen komt verkopen of dat hij al heel lang op dit forum komt, alleen niet zo veel post, maar toch graag iets wil verkopen. Dat laatste is natuurlijk geen probleem, alleen niet altijd duidelijk te onderscheiden van de eerste 'variant'. Vandaar een objectieve regel.

En er komen hier wat mensen alleen maar hun spullen verkopen, dat wil je niet weten. Volgens mij worden er dagelijks topics verwijderd.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 okt 2010 12:54

Die regel van 25 posts + 1 maand forumlid hebben we ingevoerd, omdat het aantal posts in het verkoopgedeelte volledig uit de hand liep. Veel mensen die zich enkel aanmelden om te verkopen waren daarna niet te bereiken, hielden zich niet aan het regelement (vraagprijs enz). Daarnaast is de kans dat er mensen belazerd worden een stuk groter als iedereen maar kan verkopen. Als ik het aantal keer zie dat er problemen zijn gekomen van kopen/verkopen hier op 't forum dan is dat hooguit een aantal keer geweest op zeer veel transacties.

Pina My Way moet zich gewoon niet aanstellen. Als je in 20 minuten meer dan 10 posts plaatst dan is dat gewoon spammen. De meest zinloze heb ik verwijderd en daarna ook het verkooptopic. Als je onder de regels uit probeert te komen en 't lukt niet moet je hier ook niet komen zeuren.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

-eric-
Forum-lid

-eric- 11 okt 2010 14:00

OK, ik snap het, een regel uit de categorie 'door schade en schande'.
Groet,
Eric

-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-

Plaats reactie