Retrotoertochten 2013
Wat een raar argument!TumTumTum schreef:Tja, ik heb helaas geen retro kleding. Vraag me af of dat er überhaupt wel is voor dames.
Kijk eens naar de foto 2 postings omhoog...
Bovendien is retro dameskleding dezelfde als retro mannenkleding.
Dat aparte mannen-/vrouwengedoe zijn fratsen van de laatste 10-20 jaar.
Doe een moderne zwarte damesfietsbroek aan. 100% retro en nog modieus ook.
----------------------------------------
Voorheen HarrieH
Voorheen HarrieH
Oh nou dat wist ik niet. Waren er vroeger geen damesshirtjes en dameskoersbroeken? Ik heb daar geen idee van.Bovendien is retro dameskleding dezelfde als retro mannenkleding.
Dat aparte mannen-/vrouwengedoe zijn fratsen van de laatste 10-20 jaar.
En die dame in dat mantelpakje vind ik erg leuk, maar a; die kleding heb ik ook niet. b; is niet mijn ding om daarmee op een racefiets te gaan zitten.
Veni. Vidi. Fietsie.

Zoiets bijvoorbeeld...
Haarlem is helaas een beetje te ver weg voor mij. Vooral omdat het de komende weken de enige vrije dag in het weekend is voor mevrouw C. Dan kan ik het niet maken om heel de dag (met de enige auto) op stap te gaan.
Campagnolo Ultra Dork
Ik weet het, vroeger ben ik er vaak geweest. Vroeger ging ik regelmatig naar het circuit van Zandvoort om races te kijken en dan 's avonds stappen in Haarlem.
De vrouw is het probleem ook niet zo, meer de kids. Voor hun is toch wel een lange dag, 4 uur in de auto en dan moet mijn vrouw ze daar nog zien te vermaken. Ik zal eens voorzichtig in de groep gooien dat het een tijd wordt dat ze haar oom in Haarlem of haar nicht in Overveen eens opzoekt.
De vrouw is het probleem ook niet zo, meer de kids. Voor hun is toch wel een lange dag, 4 uur in de auto en dan moet mijn vrouw ze daar nog zien te vermaken. Ik zal eens voorzichtig in de groep gooien dat het een tijd wordt dat ze haar oom in Haarlem of haar nicht in Overveen eens opzoekt.
Campagnolo Ultra Dork
Ernie C. schreef: - mijn shirtje -

Dan nu ik:
Zandvoort? Strand!Ernie C. schreef:Ik weet het, vroeger ben ik er vaak geweest. Vroeger ging ik regelmatig naar het circuit van Zandvoort om races te kijken en dan 's avonds stappen in Haarlem.
De vrouw is het probleem ook niet zo, meer de kids.

Veni. Vidi. Fietsie.
Goed idee! Nu maar hopen dat de rest het hier ook ziet zitten maar ik heb er een hard hoofd in
Vanmiddag zag ik deze:

http://www.retrofietser.nl/a-28902774/f ... elershirt/
Wel van moderne stof, en helaas net zo duur als wat een echte wollen op Ebay doet maar hij past wel goed bij die Flandria van jou.

Vanmiddag zag ik deze:

http://www.retrofietser.nl/a-28902774/f ... elershirt/
Wel van moderne stof, en helaas net zo duur als wat een echte wollen op Ebay doet maar hij past wel goed bij die Flandria van jou.
Campagnolo Ultra Dork
Hoorde hiervan van de week lijkt me leuk om te zien, ik kom zeker kijken leuk dat dat bij mij in de buurt ischrissiewizzie schreef:Dit weekend mooi weer! Start om 10:00 uur met een "defilé" door het centrum van Haarlem. Laat Tour d'Historique maar van start gaan, ik ben er klaar voor!
http://www.tourdhistorique.nl/169494922
Ik ben nog niet klaar, maar zal er wel bij zijn.
Wegens gebrek aan gepaste wegfiets maar weer op een crossfiets met wegwielen.
Wie weet, komen we nog in de buurt van de duinen of Strade Bianche.
Wegens gebrek aan gepaste wegfiets maar weer op een crossfiets met wegwielen.
Wie weet, komen we nog in de buurt van de duinen of Strade Bianche.
----------------------------------------
Voorheen HarrieH
Voorheen HarrieH
Do I look like a guy with a plan ??