vandaag een copycat van de RVV van vroeger gezien.
LIcht gewijzigd parcours met (alweer) een plaatselijke ronde.
ER werd nog eens aangetoond dat deze finale steeds voor vuurwerk zorgt met een ontsnapte gilbert, terpstra en gavazzi die pas in de slotkms werden teruggegrepen.
Greipel op 1, Boonen op 3.
ronde van belgie
Zoveel vuurwerk zal er niet geweest zijn als het gewoon een sprint is van een groep van bijna 60 man.
Als het echt vuurwerk was geweest hadden dat wel meerdere groepjes geweest.
Maar vwb deze finale van de RVV tov de huidige finale geef ik je wel gelijk.
Als het echt vuurwerk was geweest hadden dat wel meerdere groepjes geweest.
Maar vwb deze finale van de RVV tov de huidige finale geef ik je wel gelijk.
als je de koers gezien hebt weet je wel beter, tot op 20 kms van de meet reed alles in de gietende regen en wind in waaiers, dan nog de bosberg en de "congoberg" waar voornoemd 3-tal wegrijdt en pas op minder dan 1 km Gilbert zich opricht omdat Terpstra en Gavazzi niet vol meereden en een groepje van 40 man hun op de huid zaten.
Spurt met minder dan een halfwiel gewonnen door Greipel voor Boy (van poppel) en Boonen die pas in de laatste 3m geremonteerd werd..
Spurt met minder dan een halfwiel gewonnen door Greipel voor Boy (van poppel) en Boonen die pas in de laatste 3m geremonteerd werd..
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
martijnnnn
- Forum-lid
40 seconden op 15 kilomter, das een beste voorsprong. Helemaal als je kijkt dat hij ook nog eens op een nat parcours reed. Grappige quote van André Greipel: ' Ik vraag me af hoe Martin zo snel kan gaan. Ik zit duidelijk minder aerodynamisch op de fiets.'
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Het viel me tijdens het wk op dat zowel Martin (en in mindere mate Phinney) in staat is zijn schouders heel smal te maken in tijdritpositie.

Met de benen lukt dat minder goed....

Met de benen lukt dat minder goed....

-
martijnnnn
- Forum-lid
pff de Eonde van België heeft zijn eigen Di Luca lijkt het wel. Maanden zonder competitie en dan toch iedereen uit je wiel kletsen...
-
teamorange
- Forum-lid
Dat is super - supercompensatiemartijnnnn schreef:pff de Eonde van België heeft zijn eigen Di Luca lijkt het wel. Maanden zonder competitie en dan toch iedereen uit je wiel kletsen...
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....