Koos Moerenhout Classic 2013
- timofietst
- Forum-lid
Nog andere forumleden die deze tocht gaan rijden? Ik heb me ingeschreven voor de 200km, vanaf Steenbergen via Neeltje Jans helemaal om de Oosterschelde. Mooi gebied, mijn 'achtertuin' waar ik het grootste deel van mijn km's maak. Het weer ziet er goed uit, droog en 14 graden! 
-
martinobongo
- Forum-lid
Sorry Timo, ben nog op vakantie 
groeten van FJ
groeten van FJ
met hartelijke groet,
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wij de 160 voor 95% zeker.
Witte Supersix en een niet te missen wit-rose Pinarello.
Witte Supersix en een niet te missen wit-rose Pinarello.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Goed georganiseerd goede posten met genoeg te drinken en eten. Alleen bij de 2e post wat druk. Volgende keer iets meer regelaars nu wat punten die in mijn ogen erg link ( onoverzichtelijk ) waren waar niemand stond. Voor de rest top!! Pasta na afloop!!! Goed geregeld voor een paar euro !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vond het juist wel goed geregeld. Meer regelaars kun je toch ook niet verwachten voor dat inschrijfgeld?
Verzorging was super geregeld, alles in overvloed!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Vond het ook super geregeld top!!! Maar op sommige punten die heel onoverzichtelijk waren stond niemand en op andere die wat beter in te schatten waren dan weer wel. Maar dat zijn keuzes van de organisatie. Maar over het algemeen een super toertocht! Volgend jaar weer.daniel1975 schreef:Ik vond het juist wel goed geregeld. Meer regelaars kun je toch ook niet verwachten voor dat inschrijfgeld?
- timofietst
- Forum-lid
Ook de 200km gereden, lekker weertje en prima geregelde tocht. Had een mooie groep te pakken en was in 6:30uur terug. Top gereden!