Beginnerskeuze -> moeilijk
Ik blijf erbij dat er een balans moet zijn tussen een goede fiets en goede kleding, schoenen etc. De positieve gewaarwording van "mooie" / goede kleding schoenen en overige, is vele male groter dan menigeen beseft. Voelbaarder dan bv 105 cq Ultegra, Veloce>Centaur etc.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Vandaag bij de FM geweest en een fietsmeting laten doen. De Cube Agree SL en de Giant TCR 0 blijven over als optie. Voordeel van de Giant is de erg gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Voordeel van de Cube zijn de nog wat betere afwerking en de wielen. Ik heb me laten vertellen dat mocht ik de wielen op de Giant willen laten vervangen voor een klasse als de Cube, dat dan het voordeel van de Giant (qua prijs) weg is.
Iemand nog een laatste advies/mening hierover?
Iemand nog een laatste advies/mening hierover?
Diep van binnen heb je vast wel een voorkeur, dus die zou ik volgen 
In het geval van de Giant zou ik de wielen vervangen, daar zal wel op bezuinigd zijn: Je weet nooit wat ze nou weer overgestickerd hebben. Zal waarschijnlijk wel zwaar zijn en het is niet ondenkbaar dat ze ook niet al te stijf zijn.

In het geval van de Giant zou ik de wielen vervangen, daar zal wel op bezuinigd zijn: Je weet nooit wat ze nou weer overgestickerd hebben. Zal waarschijnlijk wel zwaar zijn en het is niet ondenkbaar dat ze ook niet al te stijf zijn.
-
- Forum-lid HC
Niets meer aan toe te voegen!Diep van binnen heb je vast wel een voorkeur, dus die zou ik volgen
Foosho schreef:Diep van binnen heb je vast wel een voorkeur, dus die zou ik volgen
Haha ja, die is er eigenlijk al vanaf het begin blijkbaar, maar doordat ik er nog niet veel van wist was ik niet zeker of de meerprijs van de Cube het wel waard is. Mijn keuze is dus uiteindelijk naar de Cube Agree SL gegaan. Nu nog een paar praktische dingen regelen en dan bestellen

Enorm bedankt voor jullie meningen en hulp. Heb ik veel aan gehad. En zodra de fiets er is zal ik hem laten zien

En natuurlijk blijf ik nu gewoon lekker op dit forum kennis opdoen/delen en vragen stellen!