Route "Klim bij Nijmegen"
Iemand deze route ooit gereden (zou denken van wel..)?
http://www.klimbijnijmegen.nl/02.html
en dan de route "Klim bij Nijmegen (Premium) 8000
Leuke route lijkt me zo.
Ken het redelijk in die buurt, maar niet goed genoeg om hem uit mn blote hoofd te rijden, en ben niet in bezit van een Garmin oid.
Dus de vraag is eigenlijk of iemand deze route toevallig opgeschreven heeft of zo.
Dan kan ik gewoon een blaadje meenemen op de fiets voor de 1e keer.
http://www.klimbijnijmegen.nl/02.html
en dan de route "Klim bij Nijmegen (Premium) 8000
Leuke route lijkt me zo.
Ken het redelijk in die buurt, maar niet goed genoeg om hem uit mn blote hoofd te rijden, en ben niet in bezit van een Garmin oid.
Dus de vraag is eigenlijk of iemand deze route toevallig opgeschreven heeft of zo.
Dan kan ik gewoon een blaadje meenemen op de fiets voor de 1e keer.
Beter langzaam naar boven als helemaal niet naar boven...
@Peut: ja, dat had ik ook al uitgevonden. Wel veel werk (pfff).
Maar toch gedaan, dus dat kan ik altijd rijden met een blaadje in mn zak.
@Kasi: bedankt, zal daar ook eens kijken.
@Pafdiver: ken het daar al redelijk goed. Woonde vroeger nog enigszins in de buurt en wel eens met de fiets daarheen gegaan.
Nu ff zelf creatief geweest op gpsies.com en zelf een route gefabriceerd. Daarin zitten de meeste beklimmingen van die premium route plus nog een paar andere. Heb geprobeerd wat variatie te maken tussen korte steile klimmen (zoals Sterrenberg, Hanenberg) en langere minder steile (zoals Engelenberg, Mulderskop, Papenberg).
Komende zaterdag ga ik hem zelf rijden, ff kijken of ie ook echt klopt en goed te rijden is (dus zonder obstakels).
Hier de link naar mijn versie:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=giiyezyhswtskhki
Maar toch gedaan, dus dat kan ik altijd rijden met een blaadje in mn zak.
@Kasi: bedankt, zal daar ook eens kijken.
@Pafdiver: ken het daar al redelijk goed. Woonde vroeger nog enigszins in de buurt en wel eens met de fiets daarheen gegaan.
Nu ff zelf creatief geweest op gpsies.com en zelf een route gefabriceerd. Daarin zitten de meeste beklimmingen van die premium route plus nog een paar andere. Heb geprobeerd wat variatie te maken tussen korte steile klimmen (zoals Sterrenberg, Hanenberg) en langere minder steile (zoals Engelenberg, Mulderskop, Papenberg).
Komende zaterdag ga ik hem zelf rijden, ff kijken of ie ook echt klopt en goed te rijden is (dus zonder obstakels).
Hier de link naar mijn versie:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=giiyezyhswtskhki
Enige stukje waar ik over twijfel of dat goed gaat is bij het stukje vanuit Duitsland over de Holdörn naar de Wylerberg.
Want in gpsies geeft hij aan dat de weg van de Holdörn niet aansluit op de weg vd Wylerberg richting Berg en Dal.
Iemand bekend met dit specifieke stukje?
Want in gpsies geeft hij aan dat de weg van de Holdörn niet aansluit op de weg vd Wylerberg richting Berg en Dal.
Iemand bekend met dit specifieke stukje?
dat ken ik en het staat er goed in. je kunt er zo rijden, geen probleem. is een erg mooi stuk trouwens. de afdaling van de van randwijckweg (1e keer) staat er niet goed in, namelijk een rechte lijn ipv over de weg. maar dat gaat wel goed denk ik
[quote="skimons"]dat ken ik en het staat er goed in. je kunt er zo rijden, geen probleem. is een erg mooi stuk trouwens. de afdaling van de van randwijckweg (1e keer) staat er niet goed in, namelijk een rechte lijn ipv over de weg. maar dat gaat wel goed denk ik[/quote]
Mooi, dus geen probleem daar.
Net ff gpsies gecheckt en er is idd iets misgegaan met de punten voor de 1e afdaling bij de Randwijckweg.
Hoe kan ik dat aanpassen? Want ik krijg het niet voor elkaar om punten tussen te voegen in een route.
Net ff gpsies gecheckt en er is idd iets misgegaan met de punten voor de 1e afdaling bij de Randwijckweg.
Hoe kan ik dat aanpassen? Want ik krijg het niet voor elkaar om punten tussen te voegen in een route.
[quote="wcs"][quote="skimons"]dat ken ik en het staat er goed in. je kunt er zo rijden, geen probleem. is een erg mooi stuk trouwens. de afdaling van de van randwijckweg (1e keer) staat er niet goed in, namelijk een rechte lijn ipv over de weg. maar dat gaat wel goed denk ik[/quote]
[/quote]
Je route openen , track bewerken of veranderen aanklikken , in het volgende veld track veranderen . Ga naar volledig scherm en zoom in tot je de blauwe puntjes ziet verschijnen . Ga met de muiscursor over een blauw bolletje en je zult rode zien verschijnen en ga met de cursor op deze rode staan en er verschijnt een tekst , maar simpel gezegd dat rode punt kun je verslepen naar je gewenste plaats ( let wel op dat je de goede pakt , dus degene tussen de 2 blauwe punten waar het nodig is )
Je moet nu op dat stuk diverse keren de bolletjes gaan herplaatsen , stapje voor stapje kom je dan tot de goede route .
[/quote]
Je route openen , track bewerken of veranderen aanklikken , in het volgende veld track veranderen . Ga naar volledig scherm en zoom in tot je de blauwe puntjes ziet verschijnen . Ga met de muiscursor over een blauw bolletje en je zult rode zien verschijnen en ga met de cursor op deze rode staan en er verschijnt een tekst , maar simpel gezegd dat rode punt kun je verslepen naar je gewenste plaats ( let wel op dat je de goede pakt , dus degene tussen de 2 blauwe punten waar het nodig is )
Je moet nu op dat stuk diverse keren de bolletjes gaan herplaatsen , stapje voor stapje kom je dan tot de goede route .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
- robbebopper
- Forum-lid HC
[quote="niels1979"]sluit wel aan, is wel een afdaling van 14 %, dus kijkuit als je dan de weg naar Tivoli opdraai ivm auto's[/quote]
Kan ik bij aansluiten. Ik ben een keer bijna in het hondenhok beland, dat onder aan de bocht ligt.
Kan ik bij aansluiten. Ik ben een keer bijna in het hondenhok beland, dat onder aan de bocht ligt.