Op kop..

(1e) Omloop van Zandvoort
Op het circuit was het rustig en rond 8.40uur van start met een rondje circuit, was grappig om mee te maken, waarbij 1e echte kennismaking met de kou.
Daarna door richting Noordwijk, ging lekker en geen last van de kou... na Noordwijk wel de 1e echte tegenwind maar in een leuk tempo richting Lisse... en toen PANG gebroken spaak waarbij direct gestopt, echter was er niets meer aan te doen en zat er een slag in het wiel..
We reden met z'n 3e waarbij de 2 anderen na overleg zijn doorgereden, waarbij ik het nr. van "FietsNed" op de stempelkaart heb gebeld voor assistentie. Na 15 min waren ze er snel, echter konden ze mij niet helpen wegens een appart type wiel en vlakke spaak (fiets was leenfiets van de wielerzaak, wegens levering van m'n nieuwe fiets volgende week). De monteur van FietsNed bood me aan om dan meer mee te rijden op z''n ronde en mij aan het eind van de middag af te zetten bij m'n auto in Zandvoor. Alternatief was een taxi bellen en de fiets (die niet van mij zelf is) achter laten op een vreemd adres 150km van huis.
Dan maar de hele dag met FietsNed mee... ... vanaf 10.00 tot 14.00uur met FietsNed de hele 120km afgereden naar pechgevallen... naar verzorgings posten Leiden (Swift), Lisserbroek, Fort Vijfhuizen.
Onderweg veel verbazingwekkende combinaties gezien in fietsen,kleding keuze (bootschoenen, voetbalkousen) en fietsstijlen (rode koppen, en headbangend tegen de wind in).
Gelukking geen ongelukken gezien, waarbij enkel 1x hulp moeten bieden bij een vastgeslagen ketting en verder geen acties voor die dag...
Om 14.00uur heeft de FietsNed me naar Zandvoort terug gebracht, waarbij ik weer koers kon zetten richting Oosten, waarbij om 16.30uur aanwezig op een verplichte verjaardag...
weer eens wat meegemaakt, en hoop volgend jaar meer geluk en beter weer en FietsNed (Piet Vilten) bedankt...!