eleven fietskleding
Ik heb al een paar jaar sokken van Eleven. Op de fietsbeurs in hier in Praag gekocht. Zitten heerlijk. Vorig jaar nog 3 paar daar gekocht (3 halen, 2 betalen). Kleding vind ik er niet geweldig uitzien. Broeken vind ik de stof veel te dun van en qua design spreeket het mij niet aan. Zal dit jaar weer eens kijken of ze al wat nieuw spul hebben. Ze staan elk jaar daar met een stand.
Toen de kleding na 13 dagen nog niet binnen was een e-mail gestuurd, diezelfde dag (toeval of niet) meteen verzonden. Na 16 dagen de spullen in huis gekregen. Erg fraaie kleding en de kwaliteit voelt erg goed aan. De maat valt zoals alle fietskleding iets kleiner. Mijn normale kledingmaat is L, deze heb ik XL besteld. Ik ben 1,85m en 90KG en het zit precies goed. Mooie kleding voor een zeer aantrekkelijke prijs en het lijkt ook prima kwaliteit. Een aanrader dus!
Laat even weten of de broek/zee lekker zit na een langere rit. Ik ben benieuwd!DrBibber schreef:Toen de kleding na 13 dagen nog niet binnen was een e-mail gestuurd, diezelfde dag (toeval of niet) meteen verzonden. Na 16 dagen de spullen in huis gekregen. Erg fraaie kleding en de kwaliteit voelt erg goed aan. De maat valt zoals alle fietskleding iets kleiner. Mijn normale kledingmaat is L, deze heb ik XL besteld. Ik ben 1,85m en 90KG en het zit precies goed. Mooie kleding voor een zeer aantrekkelijke prijs en het lijkt ook prima kwaliteit. Een aanrader dus!
Zal ik zeker doen. Al ziet het er met deze weersomstandigheden niet naar uit dat ik je snel van een antwoord zal kunnen voorzien! Ik heb namelijk een korte broek aangeschafteplag75 schreef:
Laat even weten of de broek/zee lekker zit na een langere rit. Ik ben benieuwd!
Eplag75, na enkele ritten van +/- 70 kilometer en een aantal keer spinnen kan ik vertellen dat de broek prima bevalt. Het is een vrij dikke zeem dus ondanks mijn gebrek aan zitvlees heb ik nergens last van. Kwaliteit is ook prima, hij is al vaak in de was geweest maar geen sprake van verkleuring. Ook de naden zijn goed afgewerkt. De sokken zijn ook erg goed. Het shirt heb ik nog niet gedragen omdat deze met korte mouwen is.
Zelf ook bij Eleven besteld (broek/shirt/sokken/arm-beenstukken) en alles netjes geleverd in 2 weken. Even opletten op de maten als je besteld, mijn broek kwam uit op een XL via de maattabel maar een L zou groot genoeg zijn geweest.
Verder alles goede kwaliteit voor een leuke prijs. Een aanrader !
Verder alles goede kwaliteit voor een leuke prijs. Een aanrader !
Helaas was ik iets te voorbarig met mijn opmerking dat de kwaliteit goed was.....
Na enkele maanden laten sommige naden los van een armstuk en is de rits van mijn shirt al kapot........ Anderen met wie ik samen wat besteld had, hebben ook al het eea met hun kleding gehad.
Na enkele maanden laten sommige naden los van een armstuk en is de rits van mijn shirt al kapot........ Anderen met wie ik samen wat besteld had, hebben ook al het eea met hun kleding gehad.