beste forumleden
wil mij even voorstellen begin met de fiets ..merk sirocco ..full carbon ..compl ultegra groep ..titanium crank-cassette ..mavic ksyrium velgen ..zadel san-marco..banden
zwalbe .. beoordeling van de fiets laat ik aan jullie over ben geen expert
over mij ..ben 50 jr. getrouwd vader van 2 dochters ja 3 vrouwen win je nooit he .. schilder-spuiter van beroep de wielersport is totaal nieuw voor mij ..ik kom uit de krachtsport wereld ben wedstrijd body-builder geweest in de jaren 80 wedstrijden gedaan tot a-niveau al mijn diploma.s wbt sportvoeding..gehaald lesgegeven etc . daarna hele poos niks gedaan 3jr geleden weer begonnen met trainen vorig jaar november ned. kamp. geworden maar de lol is weg voordeel is wel dat ik mijn kennis
van voeding meeneem naar het fietsen ... mijn stelling is 80% van je training is voeding body-builders zij experts op dat gebied ..ben begin juni begonnen met fietsen
op een atb wat is dat moeilijk de omschakeling van krachtsport naar duursport maar nu na ong. 6mnd fiets ik ong. 150 km per week ..maar kom erachter dat ik de racefiets toch leuker vind daarom mijn switch naar de racefiets ..
de fiets heeft ook en verhaal het merk sirocco kennen jullie uiteraard maar van deze fiets in deze kleurstelling ..rood-geel zijn er maar 2 van gemaakt de mijne is van de zoon van peter v/d klundert geweest en die heeft er maar 1jaar op gereden de andere is in duitsland dus ik ben echt bere trots dat ik op zo.n unieke fiets
rond rij wil graag volgend jaar lid worden van een vereniging en dan wat toertochten gaan rijden maar eerst de conditie op pijl en leren fietsen ..
groet konus