Alles over vakanties op én met de fiets

Inschrijven Dolomieten Marathon 2013

pinarello
Forum-lid

pinarello 15 okt 2012 13:25

bottecchia schreef:Gokje, hotel ustaria posta in Pedraces. Heb daar eens een bordje pasta naar binnen zitten werken. Zat vlak bij Hotel Melodia del Bosco waar ik eens heb gezeten. Dat is ook een uitstekende plek overigens.
:mrgreen:

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 15 okt 2012 13:33

In Melodia del Bosco kreeg je iedere avond 4 tot 5 gangen voor je neus. En vervolgens hingen ze een briefje op met de mededeling dat ze rondom de Maratona wel zouden zorgen voor een uitgebreid diner. :-)

pinarello
Forum-lid

pinarello 15 okt 2012 13:34

bottecchia schreef:In Melodia del Bosco kreeg je iedere avond 4 tot 5 gangen voor je neus. En vervolgens hingen ze een briefje op met de mededeling dat ze rondom de Maratona wel zouden zorgen voor een uitgebreid diner. :-)
Dat is ook het probleem van Ustaria Posta; ik zie nu al tegen het eten op :lol:

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 15 okt 2012 13:38

bottecchia schreef:hotel ustaria posta in Pedraces..
goh wat ken ik daar het drooghok toch goed :(

RolfCanyon
Forum-lid

RolfCanyon 15 okt 2012 15:41

Zo, wij hebben ook weer geboekt. Wederom via Enroute en een hele week. Kunnen we mooi
weer de Sella bike day meepikken. Zondag's een week voor de maratona wordt de sella ronde gereden in
tegengestelde richting geheel verkeersvrij. Vorig jaar ook gedaan en was zeer druk en gezellig.
Canyon Ultimate SLX

Luctor et Emergo
Forum-lid

Luctor et Emergo 17 okt 2012 14:15

Hmmm, ik krijg net bericht via email dat Enroute helemaal vol zit. Ze hebben geen startbewijzen meer. Ik heb me maandagavond ingeschreven, maar het is dit jaar ontzettend snel gelopen.

Iemand nog ideëen hoe ik aan de start kan verschijnen? Ik had m'n zinnen er behoorlijk op gezet. :(

pinarello
Forum-lid

pinarello 17 okt 2012 14:20

Luctor et Emergo schreef:Hmmm, ik krijg net bericht via email dat Enroute helemaal vol zit. Ze hebben geen startbewijzen meer. Ik heb me maandagavond ingeschreven, maar het is dit jaar ontzettend snel gelopen.

Iemand nog ideëen hoe ik aan de start kan verschijnen? Ik had m'n zinnen er behoorlijk op gezet. :(
cycletours.nl, holimites.com kun je nog proberen. Of gewoon loten.

Luctor et Emergo
Forum-lid

Luctor et Emergo 18 okt 2012 08:29

Gelukt, via Holimites. Ik ben opgelucht :) Nu goed de winter doorkomen en lekker trainen.

Triple A
Forum-lid

Triple A 18 okt 2012 20:25

In 2013 ben ik er weer bij, zojuist en route betaald.

lekker weer iets om naar toe te werken.
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1

Pizzi1
Forum-lid

Pizzi1 23 okt 2012 21:14

w0uter schreef:Ook ik wil volgend jaar naar de Maratona, maar heb geen zin om via enroute te boeken. Ik ga met een groep van 8 vrienden. Misschien is het een idee om een lijstverbinding aan te gaan? Als we als FietsForum groep inschrijven en redelijk wat mensen bij elkaar kunnen brengen, maken we wel degelijk meer kans:

3.5 The teams and sporting-groups that do a group pre-registration will participate to the draw as a group. If one of the applicants is drawn, all members contained in the same pre-registration list are admitted to the race. In order to ensure fair drawing opportunities to multiple payments, one number (means 1 possibility) shall be attributed to groups of 7 applications with a maximum of 5 numbers for each group.
Example:
- the multiple pre-registrations from 2 to 7 participants shall receive 1 drawing number;
- the multiple pre-registrations from 8 to 14 participants shall receive 2 drawing numbers;
- the multiple pre-registrations from 15 to 21 participants shall receive 3 drawing numbers;
- the multiple pre-registrations from 22 to 28 participants shall receive 4 drawing numbes;
- the multiple pre-registrations including more than 28 participants shall receive 5 drawing numbers.

Dus: gegadigden?
Jawohl. Ik ga weer met een groepje loten. Moet nog even kijken uit hoeveel mensen die groep gaat bestaan. Voor de volledigheid: een gedeelte ervan is in 2012 ingeloot, waaronder ikzelf. Dat geeft dus de mogelijkheid dat een gedeelte wél inloot voor 2013 en een gedeelte niet. Lijkt me.

Triple A
Forum-lid

Triple A 23 okt 2012 21:24

[/quote]Jawohl. Ik ga weer met een groepje loten. Moet nog even kijken uit hoeveel mensen die groep gaat bestaan. Voor de volledigheid: een gedeelte ervan is in 2012 ingeloot, waaronder ikzelf. Dat geeft dus de mogelijkheid dat een gedeelte wél inloot voor 2013 en een gedeelte niet. Lijkt me.[/quote]

volgens mij maakt heb je geen grotere kans als je in 2012 hebt deelgenomen :(
Specialized S-works Tarmac Etap
Specialized Crux X1

pizzi
Forum-lid

pizzi 24 okt 2012 20:29

Triple A schreef:
Jawohl. Ik ga weer met een groepje loten. Moet nog even kijken uit hoeveel mensen die groep gaat bestaan. Voor de volledigheid: een gedeelte ervan is in 2012 ingeloot, waaronder ikzelf. Dat geeft dus de mogelijkheid dat een gedeelte wél inloot voor 2013 en een gedeelte niet. Lijkt me.[/quote]

volgens mij maakt heb je geen grotere kans als je in 2012 hebt deelgenomen :([/quote]
Dat lijkt me inderdaad sterk. Waar ik eigenlijk op doelde, was dat de kans misschien kleiner is om weer in te loten als je vorig al ingeloot bent. Maar ook dat zou vrij sterk zijn. Enfin, we gaan in ieder geval gewoon weer loten.

Plaats reactie