Carbon rond de 2000 euro
Het is de Rose geworden! Hij wordt pas over een maandje geleverd, dus dit is het exemplaar van iemand anders, maar de fiets is exact hetzelfde.
Ik ben gegaan voor SRAM Force en een set Mavic Cosmic Carbone, en alles zwart af laten monteren.
Ik kan niet wachten tot ´ie binnen is!

Ik ben gegaan voor SRAM Force en een set Mavic Cosmic Carbone, en alles zwart af laten monteren.
Ik kan niet wachten tot ´ie binnen is!

- oldandslow
- Forum-lid
Hele mooie fiets, proficiat! Ik vind het knap van je dat ondanks je voorkeur voor een merk toch deze keus hebt gemaakt. Want hoewel met name de Cannondale en de Scott toch merken zijn die erg aanspreken moet je daar toch wel een grotere bijdrage voor marketing en reclame aftikken.
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
Klopt, dat was ook even wennen voor mijzelf, maar ik vond het Rose-frame ontzettend mooi.
Daarbij kwam dat ik die volledig volgens mijn specificaties kon laten opbouwen, inclusief mooie wielen, voor hetzelfde geld als die merkfietsen in standaard trim.
Toen vervolgens de uitverkoop bij Rose ook nog begon was de keuze snel gemaakt!
Daarbij kwam dat ik die volledig volgens mijn specificaties kon laten opbouwen, inclusief mooie wielen, voor hetzelfde geld als die merkfietsen in standaard trim.
Toen vervolgens de uitverkoop bij Rose ook nog begon was de keuze snel gemaakt!