Renner Keizer aangereden
Zijn fiets bleef gehavend achter????? Hij staat met een los voorwiel vast aan een lantaarnpaal vlgs mij, zo gehavend is de fiets niet, en als ze hem zo laten staan is hij zo weg, vooral de garmin op het stuur.
Voor Martijn hoop ik dat het allemaal mee zal vallen en dat hij weer snel op de fiets zit.
Robert
Voor Martijn hoop ik dat het allemaal mee zal vallen en dat hij weer snel op de fiets zit.
Robert
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Volgens mij is het een Joule...
Ketting ligt eraf en bidon staat ernaast dus dat kan een telegraaf reporter met een beetje goede wil gehavend noemen.
Ketting ligt eraf en bidon staat ernaast dus dat kan een telegraaf reporter met een beetje goede wil gehavend noemen.

- thestudent
- Forum-lid HC
Hmm ik zou die fiets toch niet zomaar even aan een lantaarnpaal laten staan. Maar ach het is toch een sponsorfiets.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Leuk dat de aangereden renner meteen een bepaalde mentaliteit wordt aangemeten. De Telegraaf heeft simpelweg met de dikke duim een bijschrift bedacht bij een ingezonden foto. Of dachten jullie nu werkelijk dat a) die fiets zo is achtergelaten en b) dat de Telegraaf helemaal een reporter naar Winschoten stuurt om ter plaatse een kijkje te nemen? Much ado about nothing.thestudent schreef:Maar ach het is toch een sponsorfiets.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- thestudent
- Forum-lid HC
Nou ik zie anders toch verdomde veel renners met hun fiets smijten tegenwoordig als ze iets niet zint, hij kapot is of ze gewoon gevallen zijn. Of hem gewoon laten vallen na de streep... wanneer dat allemaal totaal niet nodig is. De fiets is voor een beetje renner bijna een wegwerpvoorwerp geworden. Overigens bedoelde ik het nou niet helemaal zo. Maar ik weet zeker dat ik met alle geweld had gewacht tot eerst iemand mijn fiets ergens anders had neergezet dan aan die lantaarnpaal met een lullig kabeltje. En dan kost die fiets die daar staat 4x meer dan die van mij. Maar ik besef me goed genoeg dat ik niet even een extra fiets kan betalen. Maar voor Keizer is het belangrijker dat hij er weer bovenop komt, die fiets zou als hij gejat werd zo weer vervangen worden. Hij zal zich relatief dus een stuk minder zorgen maken om zijn fiets dan ik zou doen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Al met al blijkt het gewoon een zeer suggestieve foto, want als je de ander foto's ziet die "112 Groningen" fotograaf Jeroen Bos schoot...

fietsen doe ik net als een prof,
- thestudent
- Forum-lid HC
Haha oke i rest my case
Kon het me ook al moeilijk voorstellen dat iemand het zou doen
*** telegraaf ook.
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Heeft iemand een idee wat voor een object tussen voornaaf en zadelpen te zien is, ik dacht bij de eerste foto vluchtig aan een slot naar dat is het dus niet?

Lijkt wel een beetje op een opzet spatbordericpeters schreef:Heeft iemand een idee wat voor een object tussen voornaaf en zadelpen te zien is, ik dacht bij de eerste foto vluchtig aan een slot naar dat is het dus niet?
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
telegraaf ...thestudent schreef:Haha oke i rest my caseKon het me ook al moeilijk voorstellen dat iemand het zou doen
*** telegraaf ook.