Bijhouden gereden afstanden.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Als je dit soort dingen graag bijhoud koop dan een garmin oid.
Dan heb je alles in een overzicht.
Handmatig gaat er best veel tijd in zitten.
Dan heb je alles in een overzicht.
Handmatig gaat er best veel tijd in zitten.
-
martijncervelo
- Forum-lid
Voorheen deed ik alles bijhouden in die zooi van Garmin op het internet, als je dan een keer met Rubitrack hebt gespeeld ... Ik ben dus overgestapt naar Rubitrack en heb, als dat wil weten, allerhande statistiek bij de hand. Ik vind het een fantastisch programma en het werkt uitermate goed samen met mijn Edge 500. De nieuwe versie die op stapel staat schijnt nog veel meer te kunnen.
Cervélo S3 & Cannondale F29 Team replica.
Excel. voornamelijk datum afstand en omstandigheden/bijzonderheden. Vroeger ook een link naar google maps met bij benadering de route toen ik nog geen GPS-telefoon gebruikte. Ook als ik onderdelen vervangen heb zet ik dat erin ... Dan weet ik een klein beetje hoe, hoeveel en hoe snel ik banden/kettingen/kettingwieltjes enz... verslijt.
Ik kan zo ook mooi een apart blad per fiets bijhouden. Sportstracker doet dat op mijn verouderde nokia in ieder geval niet.
Ik kan zo ook mooi een apart blad per fiets bijhouden. Sportstracker doet dat op mijn verouderde nokia in ieder geval niet.
2011 Lapierre X control, X9
2010 Koga Flyer, 105/ultegra, Fulcrum R3
2007 Focus Cross Team, DA/Ultegra
2010 Koga Flyer, 105/ultegra, Fulcrum R3
2007 Focus Cross Team, DA/Ultegra
Dit al gelezen? http://hetiskoers.nl/2012/strava-moeten ... el-willen/" onclick="window.open(this.href);return false;mr.chrono schreef:Strava is ook wel leuk, na het uploaden van je GPS data blijken er allemaal klassementen te bestaan op door andere gebruikers gecreëerde segmenten. Het nodigt soms uit tot flink gas geven op bepaalde stukken.
Ach, er is gewoon een wildgroei aan segmenten, waardoor je ook segmenten hebt op stukken die daar eigenlijk niet geschikt voor zijn.
Maar er zijn zat stukken waar je prima gas kunt geven. Gewoon je gezond verstand gebruiken dus, net als anders wanneer je op de fiets zit.
Maar er zijn zat stukken waar je prima gas kunt geven. Gewoon je gezond verstand gebruiken dus, net als anders wanneer je op de fiets zit.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
En deze dan:
http://sportmeneer.blogspot.nl/2012/09/ ... d.html?m=1" onclick="window.open(this.href);return false;
For the record, ik ben niet anti-Strava hoor, maar zoals met alles hier ook weer voor- en nadelen....
http://sportmeneer.blogspot.nl/2012/09/ ... d.html?m=1" onclick="window.open(this.href);return false;
For the record, ik ben niet anti-Strava hoor, maar zoals met alles hier ook weer voor- en nadelen....
strava houdt een boel bij (ook handig als je wil weten hoeveel je eigenlijk met welke fiets/setup) rijdt. daarnaast gebruik ik golden cheetah. maar dan is een vermogensmeter bijna noodzaak. heeft me dit jaar veel inzicht opgelevrd, volgend jaar ga ik met deze wijsheid een schema maken. ben nog steeds op zoek naar een programma waar ik ook eigen "metrics" (in mijn geval gebruikte insuline en bloedsuikerwaarden) kan invoeren. bedenk me net dat dat voor profs ook handig kan zijn: bijhouden van medicatie