Hamilton zegt nu ook wie het vriendje en beschermeling van Armstrong was bij de UCI: ene Hein Verbruggen himself!!!!!
Heb ik hier een 5-tal jaren terug al beweerd dat die relatie verdacht was, en ja zonder bewijzen toen maar soms voel je gewoon dat er iets niet klopt.
En de getuigenissen nu van Hamilton en al de ex ploegmaats van LA: tja, triestig als je al die jaren met een gepatenteerde ploeg leugenaars ( behalve LA zelf natuurlijk) hebt rondgereden en 7-maal de tour hebt gewonnen. Erger nog: de correcte heren, LA en Bruyneel hebben er zelfs gedurende al die jaren niets van gemerkt dat zij met "bedriegers en leugenaars " samenwerkten.
En nog straffer: al die leugenaars en bedriegers van ploegmaten werden zelfs nooit betrapt tijdens hun samenwerking met LA en Bruyneel, wel raar genoeg meestal enkele maanden na dat zij de ploeg van LA verlaten hadden! Je moet maar pech hebben hé.
Boek Hamilton
- margriet
- Forum-lid
- Locatie: Le Mont-Dore | Massif du Sancy | Puy de Dôme | Auvergne | Frankrijk
- Contact
Vandaag dit gelezen... http://www.outsideonline.com/outdoor-ad ... tml?page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Fietsgroet,
Margriet | Les Camélias
Margriet | Les Camélias
-
theodorocampagnolo
- Forum-lid
Heerlijk! Altijd Lance Strongarm al gewantrouwd. Zo zie je maar: Al is de leugen nog zo snel.....margriet schreef:Vandaag dit gelezen... http://www.outsideonline.com/outdoor-ad ... tml?page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb het artikel met interesse gelezen. Ben benieuwd wat er nog gaat volgen. Ik kan mij goed voorstellen dat een dopinggebruiker een zeer ingewikkeld dubbel leven moet leiden. Als ik het al zo lees wordt ik al bijna schizofreenmargriet schreef:Vandaag dit gelezen... http://www.outsideonline.com/outdoor-ad ... tml?page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Rancuneuze mensen zoals George Hincapie?razenderoeland schreef: Zijn er (oud)renners die rancuneus zijn richting L.A. dan komen er ineens al heel snel getuigenverklaringen bovendrijven.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Als ik het goed lees, is het boek geautoriseerd door maar liefst 9 oud-teamgenoten van LA.
while the story is told through Hamilton, nine former Postal teammates agreed to cooperate with him on The Secret Race, verifying and corroborating Hamilton’s account.
Ik dacht er in eerste instantie net zo over als de eerste reacties in dit topic. Een leugenaar die een boek schrijft, mij niet gezien. Maar gezien al het nieuws van de laatste tijd lijkt het verhaal mij toch dichter bij de waarheid te zitten dan ik eerst verwachtte. Verder is de mede auteur van het boek Daniel Coyle, een gedegen journalist die ook het boek Lance Armstrongs War geschreven heeft (pro Armstrong dus!). En een schrijver die ik zeker niet verdenk van roddel en achterklap. Met andere woorden, ik heb mijn mening bijgesteld en vind dit een interessant boek!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Ik vind "Lance Armstrongs War" niet echt bepaald pro Armstrong, maar misschien interpeteer ik dit anders.